Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برنامه‌های تیمش تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو را تحویل مدیر فنی تیم‌های ملی داد. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که این روزها همچنان ابهاماتی درباره ادامه همکاری فدراسیون کشتی با غلامرضا محمدی و محمد بنا وجود دارد و هنوز هیچ حکمی از سوی فدراسیون جدید برای آنها صادر نشده است، محمدی برنامه‌های تیمش برای حضور در مسابقات و تورنمنت‌های پیش رو و همچنین اردوهای تعریف‌شده تا المپیک توکیو را تحویل مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین‌ اساس اردوی تیم ملی کشتی آزاد در پایان مسابقات لیگ جهانی، از دهه سوم آذر ماه آغاز خواهد شد. این در حالی است که تیم ملی کشتی آزاد تنها در دو وزن 57 و 86 کیلوگرم سهمیه المپیک را به دست آورده و چهار سهمیه باقیمانده در اوزان 65، 74، 97 و 125 کیلوگرم باید در دو میدان گزینشی چین و بلغارستان که فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شوند، کسب شود.

رده‌بندی برترین‌های کشتی آزاد و فرنگی اعلام شد/ یزدانی و کریمی در رده دوم

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاویانی نژاد با عبور از دیوار چین به پاریس رسید

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس از صبح امروز (یکشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است و ایران که در دو وزن 77 و 87 کیلوگرم موفق به کسب سهمیه نشده بود، امیدوار بود تا این دو سهمیه باقی مانده را توسط امین کاویانی نژاد و علیرضا مهمدی کسب کند.

در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد امروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر 1 علی محمد ال عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. 

کاویانی نژاد در این مرحله برابر لی یو از چین قرار گرفت و در حالی که تاکتیک خاصی را برای پیروزی مقابل حریف چینی در نظر گرفته بود، با اخطاری که داوران به خاطر استفاده از پا به او در خاک دادند و در ادامه باراندازی که خورد، برنامه های او و کادرفنی بهم ریخت.

بعد از 5 بر صفر شدن کشتی به سود فرنگی کار چینی، امین کاویانی نژاد موتور خود را روشن کرد و بعد از خاک کردن حریف در تایم اول، در تایم دوم 4 امتیاز متوالی گرفت تا در نهایت 6 بر 5 برنده کشتی لقب بگیرد. حتی در صورت تساوی 5 بر 5 هم کاویانی نژاد به خاطر گرفتن دو اخطار از داوران بازنده بود.

بدین ترتیب سهمیه وزن 77 کیلوگرم برای کشتی فرنگی ایران توسط امین کاویانی نژاد به سختی کسب شد تا حالا فقط یک گام تا تکمیل شدن تیم حسن رنگرز در المپیک فاصله داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید
  • سهمیه های ایران در المپیک سی تایی شد
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • سهمیه المپیک در دستان مهمدی
  • سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد
  • کاویانی نژاد با عبور از دیوار چین به پاریس رسید