Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ستاد عتبات عالیات استان همدان از عبور یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از مرز مهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا چایانی، نماینده ستاد عتبات عالیات استان همدان امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص آخرین آمار عبور زوار اربعین از مرز مهران گفت: تا شب گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زاءر از مرز مهران به سمت کربلا گذر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سال گذشته دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زاءر در ایام اربعین از مرز مهران عبور کرده اند افزود: پیش بینی شده بود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر امسال از مرز مهران عبور کنند اما ازدحام جمعیت در روزهای اخیر این پیش بینی را به ۵ میلیون نفر تا روز اربعین می رساند.

نماینده ستاد عتبات عالیات استان همدان در مرز مهران خاطرنشان کرد: به دلیل سهولت در حمل و نقل زوار ایرانی از روز گذشته ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از ایران برای نقل و انتقال زوار ایرانی وارد عراق شده است.

چایانی در خصوص عبور خودروهای شخصی از مرز مهران بیان کرد: تاکنون ۵ هزار و ۲۰۰ هزار خودرو در قالب خدمات دهی موکب ها از گمرک مهران به سمت عراق وارد شده است.

وی اضافه کرد: خروج خودروهای شخصی از سمت مهران ممنوع است و این خودروها فقط از سمت مرزهای شلمچه و چذابه می توانند وارد خاک عراق شوند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور موجی کم رطوبت از جو استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و به گزارش اداره کل هواشناسی استان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، عبور موجی کم رطوبت، علاوه بر افزایش ابر، ممکن است در بعضی ساعات رگبار‌های موقت و پراکنده‌باران، بویژه برای مناطق شمالی و شرقی استان در پی داشته باشد.
در روز‌های جمعه و شنبه، شرایطی آرام و بدون بارش در منطقه حاکم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بازدید ۵۰۰ هزار نفری از جاذبه‌های گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن ایران
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷۰۰۰ فضای آموزش و پرورش اصفهان از ۶۵۰ هزار نفر عبور کرد
  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • افزایش ۱۵درصدی تردد خودرو‌ها در مسیر‌های ارتباطی قزوین
  • خطر تخریب پل رودخانه فیض‌آباد پیشکوه
  • سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۸۴ میلیارد ریالی بخش کشاورزی در استان همدان
  • عبور موجی کم رطوبت از جو استان کرمانشاه
  • تردد ۱۴۳ هزار نفر از مرز مهران
  • ۱۴۳ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند
  • اجرای طرح تقاطع مدرس باعث قطعی گسترده‌ی آب در همدان می‌شود