Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@11:13:05 GMT

برد فولاد در سه پرونده کمیته استیناف

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۳۵۱۳

برد فولاد در سه پرونده کمیته استیناف

رای سه پرونده در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به سود باشگاه فولاد خوزستان اعلام شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، عارف عارف‌نیا، مدیر حقوقی باشگاه فولادخوزستان، اظهارکرد: یکی از مواردی که باشگاه فولاد برای آن به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فراخوانده شد، مربوط به پرونده احمدرضا جلالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن قرارداد خود را به صورت یک طرفه با باشگاه فولاد فسخ کرده بود که در کمیته تعیین وضعیت رای را برگرداندیم و فسخ وی باطل شد و او باید از تیم پدیده به فولاد برگردد.

وی بیان کرد: پرونده دیگر، مربوط به شکایت هادی حبیبی‌نژاد، بازیکن سابق فولاد بود. او تقاضای مبلغ خواسته خود را از باشگاه داشت که در کمیته استیناف رای را به سود فولاد برگرداندیم.

مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان همچنین گفت: پرونده مربوط به رضا شربتی نیز به سود فولاد بسته شد و او بازیکن فولاد است و کارت بازی این بازیکن نیز صادر شده است.

وی در پایان عنوان کرد: وظیفه این واحد دفاع از حق، حقوق و منافع باشگاه فولاد خوزستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار ورزشی خوزستان استانی ورزشی تيم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار رضاوند به کمیته انضباطی

به گزارش قدس آنلاین، تا پیش از این تصور می شد که به دلیل گل زده استقلال در دربی که پرسپولیس میزبان بوده، این تیم نسبت به رقیب دیرینه، دست برتری را دارد اما حالا مشخص شد که اگر امتیازات سرخابی ها در پایان لیگ برابر شود، کار به تفاضل گل کشیده می شود.

این اتفاقات با واکنش آرش رضاوند همراه شد و بازیکن استقلال بدون نام بردن از سهیل مهدی، در استوری خود نوشت: «قانون، قانون جنگل. اینم از قانون گذار. خدا رو شکر صدای خودشو تشخیص داد زد زیرش.  #عدالت .»

حالا نیز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای، از احضار بازیکن استقلال خبرداد. در متن این بیانیه آمده است: آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می شود.

دیگر خبرها

  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • هشدار رئیس کمیته انضباطی به تیم‌های پرسروصدا!
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد