Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت دختر بچه ۲ ساله‌ای که چند روز پیش در جنوب تهران مفقود شده است، گفت: تلاش همکارانم کماکان ادامه دارد و سرنخ‌های جدیدی در اختیار آن ها قرار گرفته که بحث ربایش را رد می‌کند.

سردار رحیمی درباره طرح کاشف ۴ اظهار کرد: این طرح با فعالیت همکارانم در پلیس آگاهی فاتب و کارآگاهان پلیس در سطح شهر تهران اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه در مجموع ۴۷ باند سارقان کیف قاپ، زورگیر، گوشی قاپ منهدم و ۱۸۷ نفر دستگیر شدند، افزود: ۱۱ باند اقدام به سرقت‌های به عنف اقدام می‌کردند و ۱۵ باند سرقت منزل نیز در دام پلیس افتادند.

سردار رحیمی گفت: علاوه بر این در طول اجرای این طرح، ۱۰ باند سرقت خودرو، ۲ باند جعل و کلاهبرداری، ۱ باند ۳ نفره اسید پاشی، ۱ باند سرقت خودرو منهدم و ۱۲ سارق فراری نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۹ نفر سابقه دار بودند و سارقان به ۳ هزار فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: ۹ مالخر در این طرح دستگیر شدند و یکی از سارقان به ۲۰۰ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد که خودش به تنهایی ۵ مالخر داشته است.

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ ملک حسین چگنی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان دلیجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: مأموران موفق شدند چهار نفر از سارقان احشام که در حال تردد با یک دستگاه خودرو بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان به ۹ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های دلیجان، ساوه، خمین، شازند، تفرش و استان قم اعتراف کردند و بعد از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ چگنی در انتها با تأکید بر رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در استفاده از لوازم ایمنی از سوی دامداران، از آنان خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به صورت مقطعی و شیوه‌های نامتعارف از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد