Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@05:52:34 GMT

تغيير زمان سه مسابقه از هفته هفتم ليگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۳۶۵۱

تغيير زمان سه مسابقه از هفته هفتم ليگ برتر

خبرگزاری آریا- کمیته مسابقات از تغییر زمان سه مسابقه از هفته هفتم لیگ برتر فصل 99-98 خبر داد.
به گزارش آریا به نقل از سایت سازمان لیگ، به دلیل اینکه برخی تیم ها در جام حذفی بازی ندارند به جهت پوشش خبری و تصویری بهتر و مطلوب تر مسابقات و همچنین فرصت مناسب به علاقمندان فوتبال برای  پیگیری این رقابت ها سه مسابقه زیر از هفته هفتم لیگ برتر به جای روی دوشنبه 29 مهر 98 در روز یکشنبه 28 مهر 98 برگزار می شود:
ماشین سازی تبریز- فولاد خوزستان ساعت 16
پرسپولیس – پیکان تهران ساعت 18
پارس جنوبی جم – صنعت نفت آبادان ساعت 18.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هفته هفتم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا قرار است در روزهای آینده با ژاوی هرناندز دیدار کنند تا تصمیم بگیرند که آیا او فصل آینده هم به‌عنوان سرمربی در بارسا خواهد بود یا خیر. فعلا هیچ قطعیتی در مورد تغییر نظر ژاوی برای جدایی وجود ندارد.

متئو مورتو خبر داده است که جلسه بررسی آینده ژاوی در حال حاضر برای روز چهارشنبه تعیین شده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و جلسه خروجی مثبتی داشته باشد، انتظار می‌رود که نتایج آن تا هفته آینده اعلام شود.

صبح دوشنبه گزارش‌های زیادی مبنی بر آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا منتشر شد اما نزدیکان این مربی اعلام کردند که او هنوز نظرش را تغییر نداده است و قصد دارد بارسلونا را ترک کند، اما خواسته‌هایی ویژه از باشگاه دارد که در صورت ارائه تضمین برای انجام آنها، ممکن است در باشگاه بماند.

از سوی دیگر خوان لاپورتا معتقد است برخی از خواسته‌های ژاوی خارج از توانایی باشگاه است اما اکنون بیشتر از هر زمانی متقاعد شده که می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • ۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان