Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:35:11 GMT

نصب کاغذ دیواری در منزل و محل کار

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۳۸۲۴

نصب کاغذ دیواری در منزل و محل کار

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر؛ استفاده از یک کاغذ دیواری شیک و زیبا در محیط های مختلف منزل و محیط کار می‌تواند ظاهری بسیار متفاوت، گرم و جذاب به محل زندگی یا کار شما بدهد. شما می توانید کاغذهای دیواری با طرح ها و رنگ های مختلف را انتخاب کنید و نصب آن را به متخصصان ما بسپارید.

وارد کننده انواع کاغذ دیواری کره ای

 شرکت گلد تکست یکی از وارد کننده های کاغذ های دیواری خارجی از جمله کاغذهای کره ای در بالاترین کیفیت است که شما می توانید از میان آلبوم های مختلف آن طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید تا کارشناسان ما نسبت به نصب آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه های ارتباطی با گلدتکس والپیپر برای شما بسیار متنوع است. شما می توانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی مراجعه کنید، طرح ها و مدل های مختلف کاغذهای دیواری را ببینید و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید از طریق تلگرام به خرید آنلاین و مشاهده نمونه کارها اقدام کنید.

تلفن های تماس دفتر مرکزی و تلفن همراه نیز از جمله راه‌های ارتباطی بین شما و شرکت است. در صورت نیاز نیز می‌توانید به شرکت گلتکس ایمیل زده و سوالات مورد نظر خود را از کارشناسان بپرسید.

بورس فروش کاغذ دیواری در تهران کجاست؟

برای پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم دنیای اینترنت مرزها را جابجا کرده و شما برای خرید خود هیچ محدودیت جغرافیایی ای ندارید. شما می توانید وارد فروشگاه های آنلاین و اینترنتی شوید، انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی در طرح ها و مدل های مختلف را ببینید و سپس اقدام به خرید کنید.

خرید اینترنتی مزیت های زیادی از جمله صرفه جویی در زمان و عدم محدودیت جغرافیایی دارد. ممکن است شما در شهری کوچک زندگی کنید و کاغذهای دیواری موجود در محل سکونت شما مورد پسندتان نباشد. در این حالت می توانید به راحتی از فروشگاه های اینترنتی در شهرهای دیگر خرید کنید.

همچنین در خرید اینترنتی شما می توانید تنها ظرف چند دقیقه فروشگاه های مختلف و هزاران طرح را ببینید، آن ها را با یکدیگر مقایسه و کاغذ دیواری مورد نظر خود را خریداری کنید. قیمت کاغذ دیواری

قیمت هر رول کاغذ دیواری در گلد تکست والپیپر

همواره برای خرید هر چیزی کیفیت را فدای هزینه نکنید. مطمئن باشید اگر هنگام خرید کمی هزینه بیشتری پرداخت کنید می توانید از مزایای ویژه، طول عمر و کیفیت بالاتر بهره مند شوید.

کاغذهای دیواری گلدتکس والپیپر همگی دارای بالاترین کیفیت هستند و ماندگاری و طول عمر بالایی دارند. بیشترین کاغذ های دیواری این شرکت ضد آب هستند و شما می توانید به راحتی آن ها را بشویید. قیمت هر رول کاغذ دیواری در گلتکس والپیپر مانند هر شرکت دیگر به جنس، طرح و نوع کاغذ دیواری بستگی دارد. شما می توانید با توجه به بودجه مالی خود از میان انواع کاغذهای دیواری ایرانی و خارجی، کاغذ دیواری مورد نظر خود را خریداری کنید.

آیا کاغذ دیواری با چاپی با طرح اختصاصی امکان پذیر است؟

کاغذ دیواری چاپی با طرح دلخواه یکی از جدیدترین انواع کاغذ های دیواری است که در کشور ما نیز شرکت ‌های محدودی اقدام به طراحی و ساخت آن کرده اند. کاغذ های دیواری با طرح های اختصاصی است که خود مشتری آنها را سفارش می ‌دهد. این نوع از کاغذ ها در مقایسه با دیگر کاغذهای دیواری قیمت بیشتری دارند و دستگاه های طراحی و ساخت آن ها در داخل ایران محدود هستند.

 انتخاب یک تصویر پر خاطره و زیبا یا چاپ طرح به صورت سه بعدی برای کاغذ دیواری اتاق خواب، اتاق کودک و یا اتاق نشیمن بدون شک فضایی جذاب، زیبا و منحصر به فرد به منزلتان می دهد.

 شاید برایتان سوال پیش بیاید که روی چه نوع کاغذهایی می توان طرح دلخواه را چاپ کرد؟ رول های مورد استفاده در این نوع از کاغذهای دیواری مانند انواع دیگر می‌تواند از جنس اکلیلی، ماسه‌ای، چرمی یا پوشالی باشد.

پوستر یا کاغذ دیواری برای خانه های کوچک

استفاده از کاغذ دیواری پوستری در محیط های کوچک می تواند به شکل چشمگیری فضای منزل شما را بزرگتر نشان دهد. در واقع انتخاب یک کاغذ دیواری پوستری با رنگ و طرح مناسب می تواند فضای منزل را بزرگتر یا کوچکتر از مقدار واقعی نشان دهد.

به چند نکته مهم هنگام خرید توجه کنید:  اول آن که اگر منزل شما کف پوش ها و چیدمانی ساده دارد، بهتر است کاغذ دیواری های را طرحدار و با رنگ ‌های روشن انتخاب کنید. انتخاب یک کاغذ دیواری سه بعدی نیز می‌ تواند برای چنین منزلی یک انتخاب مناسب باشد.

اگر کفپوش منزل شما طرح دار است، حتماً کاغذ دیواری با رنگ های ملایم، گرم و با طرح های ساده انتخاب کنید. استفاده از کاغذ دیواری شلوغ در این حالت باعث می ‌شود فضای منزل شما کوچک و شلوغ به نظر برسد. هنگام خرید کاغذ دیواری به این نکته توجه داشته باشید که معمولا رنگ ‌های روشن و طرح ‌های کوچک فضای خانه‌ ها را بزرگتر نشان می دهد.

علاوه بر موارد ذکر شده حتماً به تناسب رنگ و طرح دکوراسیون وسایل منزل با کاغذ دیواری نیز توجه کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4744295