Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کمیته ملی المپیک؛ نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی کشورمان به اولین دوره بازی‌های جهانی ساحلی دوحه قطر با حضور پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی، اعضای کادر سرپرستی و‌سرپرست مربیان تیم‌های فوتبال ساحلی، صخره نوردی، کاراته و همچنین ملی پوش کشتی ساحلی کشورمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فخری در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از سرپرستان و‌ مربیان ۴ رشته اعزامی، توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو بخصوص مراسم افتتاحیه اعلام داشت.

وی موفقیت تیم فوتبال ساحلی در اولین دیدار مقابل اوکراین و همچنین صعود ملی پوش بانوی کاراته کشورمان به دور بعد را تبریک گفت و برای سایر ملی پوشان آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

فخری از اعضای کادر سرپرستی درخواست کرد تا اگر مشکل و کمبود امکاناتی را مشاهده کردند سریعا به کادر سرپرستی منتقل کنند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

مربیان و سرپرستان رشته‌های مختلف نیز گزارش کاملی در خصوص وضعیت ملی پوشان و برنامه‌های رشته‌های خود ارائه دادند و وضعیت جدول و شرایط نمایندگان خود را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: حذف زودهنگام نماینده ایران از رقابت‌های جهانی ساحلی

انتهای پیام/

برگزاری نشست هماهنگی کاروان اعزامی به مسابقات جهانی ساحلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود

در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای و بازگشت آزادکاران به کشورمان به نظر می‌رسد مربی جایگزین احسان لشگری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احسان لشگری یکی از مربیانی بود که بعد از استعفای پژمان درستکار و جایگزینی محسن کاوه در رأس تیم ملی آزاد، به کادر فنی تیم ملی اضافه شد.

عضو سابق تیم ملی و عنوان‌دار المپیک و جهان که پیش از این هم سابقه مربیگری تیم ملی را در فدراسیون قبلی داشت، اما پیش از مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل اختلاف سلیقه با سرمربی تیم ملی، از کادر فنی جدا شد.

به نظر می‌رسد در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای و بازگشت محسن کاوه به ایران، مربی جایگزین احسان لشگری معرفی خواهد شود.

فدراسیون کشتی ضمن قدردانی از زحمات لشگری در چند ماهی که در عضویت کادر فنی بود، به پیشنهاد سرمربی تیم ملی، یک مربی را به اردوی جدید آزادکاران اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد