Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز شنبه را در حالی انجام داد که شجاع خلیل‌زاده همچنان به برنامه فیزیوتراپی پرداخت و سیامک نعمتی هم با توجه به مصدومیتی که داشت، جهت معاینات پزشکی دقیق‌تر اعزام شد. سرخپوشان تمرین امروز شنبه را از ساعت 11 آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش اول تمرین به مدت 25 دقیقه در سالن بدنسازی مجموعه شهید کاظمی بود. بازیکنان پس از حضور در زمین، ابتدا به فوتبال هدفمند و در ادامه به پاسکاری تحت فشار پرداختند که در این بخش کریم باقری هم پا به توپ شد. فوتبال تمرینی در نیمی از زمین هم بخش پایانی تمرین امروز بود. شجاع خلیل‌زاده در تمرین امروز شرکت نداشت و تنها برنامه فیزیوتراپی را زیر نظر کادر پزشکی دنبال کرد. سیامک نعمتی هم به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه پا برای اقدامات پاراکلینیکی و معاینات دقیق‌تر، اعزام شد. گفتنی است؛ سرخپوشان فردا یکشنبه تمرین خود را از ساعت 11 در مجموعه شهید کاظمی انجام خواهند داد.
دکتر حقیقت، پزشک پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت هر دو بازیکن اظهار داشت: کارهای اولیه روی هر دو بازیکن انجام شده است و منتظر نتیجه هستیم تا اطلاع‌رسانی کنیم. در واقع فعلاً کارهای تصویربرداری از آنها انجام شده و فردا جواب‌شان را خواهیم گرفت. بعد از رسیدن به جواب، بهتر می‌شود وضعیت هر دو بازیکن را بررسی کرد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان ساعت 18 روز یکشنبه 28 مهر ماه 98 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

- مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال عصر فردا به تهران سفر خواهد کرد. گری هوپر مهاجم اسکاتلندی چند روز پیش با امیر حسین فتحی در ترکیه به توافق رسید و قرار است وی فردا به تهران سفر کند. هوپر قرار است بعد از سفر به تهران روز دوشنبه صبح در تست‌های پزشکی در ساختمان ایفمارک حاضر شده و مستقیما راهی تمرین تیم فوتبال استقلال شود. هوپر با درخواست آندره‌آ استراماچونی به تیم فوتبال استقلال اضافه خواهد شد.آبی پوشان قرار است روز 25 مهر ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف فجر شهید سپاسی بروند.
سرمربی استقلال باید تصمیم بگیرد که در بازی برابر فجرسپاسی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از بازیکنان ملی پوش خود استفاده کند یا نه. استقلال در شرایطی روز جمعه هفته جاری باید با فجرسپاسی بازی کند که علی کریمی و سیاوش یزدانی به عنوان دو بازیکن ملی پوش این تیم باید روز سه شنبه به مصاف بحرین بروند و با توجه به فاصله زمانی کم مشخص نیست آیا استراماچونی می تواند در بازی با فجرسپاسی از آنها استفاده کنند یا نه. از بین دو بازیکن ملی پوش استقلال استراماچونی شاید بتواند برای سیاوش یزدانی جانشین پیدا کند اما علی کریمی بازیکنی است که آبی ها در ترکیب خود جانشینی برای او ندارند و سرمربی جوان آبی ها احتمالا مجبور است برای آنها دنبال جانشین باشد. در این بین اگر این دو بازیکن در بازی با بحرین در ترکیب تیم ملی بازی نکنند احتمال اینکه استراماچونی از هر دو در ترکیب تیمش استفاده کند زیاد است.

- وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک گفت: با رعایت موارد فرهنگی حضور بانوان در بازی های ملی ایران در استادیوم ها ادامه دار خواهد بود. به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر در ابتدای این نشست با تبریک پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج گفت: اگرچه کامبوج حریف سختی نبود اما پیروزی با چهارده گل بسیار ارزشمند بود و از چند جهت کام ملت قهرمان ایران در این روز شیرین شد. وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اراده کلی دولت و نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب بر این بود که بانوان در همه عرصه ها حقوق برابر با مردان داشته باشند و انصافا در تمام عرصه های اجرایی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی هرجا فرصت برابر به زنان داده شد گوی سبقت را از مردان ربودند. در ورزش هم از نظر سالن های اختصاصی و سایر امکانات امروز بانوان شرایط خوبی دارند و در هر دو بعد ورزش همگانی و قهرمانی خوش درخشیدند.
وی افزود: در فوتبال بانوان ما هم تیم ملی خوب و هم لیگ های با کیفیتی داریم. در فوتسال هم که با وجود محدودیت ها و شرایط سخت قهرمان آسیا هستیم. سلطانی فر سپس با اشاره به اراده دولت برای حضور بانوان در ورزشگاه ها از سه سال قبل گفت: اقای روحانی رییس جمهور دو سال قبل در نامه ای صراحتا از من و وزیر کشور خواست شرایط حضور زنان در استادیوم های فوتبال به سرعت فراهم شود و خوشبختانه در چند نوبت مثل بازی با بولیوی و فینال باشگاه های آسیا این اتفاق افتاد و حتی در دو مسابقه ایران در جام جهانی هم خانواده ها از طریق LED بدون هیچ مشکلی بازی ها را در استادیوم آزادی تماشا کردند. در روز مسابقه با کامبوج این اتفاق گسترده تر بود و بانوان بدون هیچ مشکلی از طریق سایت بلیط تهیه کردند.

- بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز به استراحت می‌پردازند. با تصمیم آندره‌آ استراماچونی، بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) به استراحت پرداخته و از فردا دور جدید تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد. استقلال روز گذشته در دیدار تدارکاتی به مصاف تیم دسته دومی میلادمهر رفت و به پیروزی 3 بر صفر دست یافت. شاگردان استراماچونی پنجشنبه هفته جاری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به دیدار فجر سپاسی شیراز خواهند رفت.

- علیرضا فغانی داور فوتبال کشورمان، نخستین قضاوت خود را در اِی‌لیگ استرالیا پشت سر گذاشت. علیرضا فغانی داور فوتبال کشورمان که مدتی است به کشور استرالیا مهاجرت کرده، امروز (شنبه) نخستین قضاوت خود را در اِی‌لیگ استرالیا پشت سر گذاشت. تیم وسترن سیدنی واندررز و سنترال کاست مارینرز در هفته نخست لیگ استرالیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری 2 بر یک تیم شهر سیدنی خاتمه یافت. گل دوم تیم وسترن سیدنی در حالی به ثمر رسید که فغانی در دقیقه 82 مسابقه، یک پنالتی به سود این تیم اعلام کرد. توپ پس از برخورد به دست دیلان فاکس مدافع تیم سنترال کاست، از دروازه این تیم دفع شد که فغانی پس از بازبینی صحنه در سیستم کمک‌داور ویدیویی (VAR)، یک پنالتی به نفع وسترن سیدنی گرفت. میشل دوک با به ثمر رساندن دومین گل خود و تیمش در این مسابقه، برتری تیمش را تضمین کرد.

- تینا کاندلاکی، مجری زن روس مجبور به عذرخواهی از سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان شد. این مجری مشهور که در برنامه های تلویزیونی کشور روسیه فعالیت می کند، روز گذشته (جمعه) به اشتباه از سردار آزمون به عنوان مهاجم تیم ملی روسیه یاد کرد که مجبور شد در نهایت بابت این اشتباه عذرخواهی کند. وی طی ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام گفت: این اشتباهات رخ می دهند. همسر من علاقه زیادی به باشگاه زنیت دارد و من مرتبا در مورد این تیم صحبت می کنم. در آن برنامه می خواستم نام اوزدویوف را به عنوان بازیکن تیم ملی روسیه نام ببرم که نام آزمون را به اشتباه گفتم. خوشحالم که شما به تیم ملی روسیه اهمیت می دهید و این چیزها را بررسی می کنید. ما همه انسان هستیم و گاهی اوقات کلماتی در ذهن داریم ولی این دلیل نمی شود برای اشتباه خود بهانه بیاورم. آرزو می کنم دیگر چنین اشتباهاتی مرتکب نشوم.

- جلسه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور مسئولان این دو باشگاه و مدیران مربوطه برگزار شد. به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، جلسه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور جمشید تقی زاده، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها، داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، مدیران عامل دو باشگاه، اعضا هیات مدیره و مدیران کل مجلس، حقوقی و دفتر برنامه ریزی این وزارتخانه در خصوص واگذاری دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس با حضور اعضا هیات مدیره سازمان بورس و أوراق بهادار روز شنبه ساعت ١٣ برگزار شد. در این جلسه سازمان بورس و أوراق توضیحات لازم در خصوص روند و نحوه واگذاری این دو باشگاه را ارائه دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خلیل زاده نعمتی پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

در گزارش فارس آمده است: امیدوارم آنها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899430

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!