Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال المپیک ایران معتقد است این تیم بیش از هر زمان دیگری به حمایت همه جانبه و انرژی مثبت اهالی فوتبال نیاز دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، ابوالفضل رزاق‌پور که به همراه تیم امید در اردوی قطر حضور دارد در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است، بچه‌ها همدل و متحد هستند و انگیزه زیادی دارند که بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم همه اهالی فوتبال در این فرصت باقیمانده از تیم حمایت کنند، این بچه‌ها می‌خواهند خودشان را ثابت کنند و انگیزه زیادی دارند.

رزاق‌پور اضافه کرد: بین بچه‌ها جو بسیار خوبی دیده می‌شود و شور و شوقی که می‌تواند به موفقیت ما کمک کند. برای رسیدن به هدفمان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. خواسته زیادی هم نداریم، فقط می‌خواهیم که در این زمان باقی‌مانده از نماینده ایران حمایت کنند تا انگیزه و روحیه لازم را داشته باشیم. بازی با استرالیا برای همه اعضای تیم بسیار مهم است و اهمیت این مسابقه را به خوبی درک می‌کنیم. می‌دانیم این بهترین فرصت است که خودمان را محک بزنیم و امیدواریم با اجرای خواسته‌های کادر فنی در این بازی نمایش شایسته‌ای ارائه بدهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی امید فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد

مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال که از ناحیه رباط پا دچار پارگی شده بود با نظر پزشکان عمل جراحی کرد و طبق گفته پزشکان از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده می‌تواند به میادین بازگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم