Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد گفت: در حوزه پژوهش، بیمارستان مسیح دانشوری دارای ۲۳ مرکز ثبت بیماری در زمینه آسم و انواع بیماری‌های تنفسی است که منحصربه‌فرد هستند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در «نهمین کنگره بین‌المللی بیماری‌های ریوی و مراقبت‌های ویژه سل» که صبح امروز ۲۰ مهر ماه ۹۸ در بیمارستان فرهیختگان آغاز به کار کرد، گفت: سنت حسنه برگزاری این کنگره از ۱۸ سال پیش آغاز شد و هر دو سال یکبار برگزار می‌شود که امسال شاهد برگزاری نهمین دوره آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولایتی با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه بیماری‌های ریوی و مراقبت‌های ویژه سل، پیشرفت‌های خوبی در سال‌های اخیر در کشور و همچنین مرکز مسیح دانشوری حاصل شده است، اظهار کرد: در حوزه آموزش این بیماری‌ها، فلوشیپ‌های مختلفی در بیمارستان مسیح دانشوری ارائه شده و کسانی که در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند، نمرات اول را در امتحانات به دست آورده‌اند و در حوزه پژوهش نیز بیمارستان مسیح دانشوری ۲۳ مرکز ثبت بیماری در زمینه آسم و انواع بیماری‌های تنفسی دارد که منحصربه‌فرد هستند.

رئیس کنگره بین‌المللی بیماری‌های ریوی و مراقبت‌های ویژه سل اظهارکرد: تعداد کسانی که در کل کشور دچار بیماری‌های فشار خون اولیه ریوی هستند، به ۵۰۰ نفر نمی‌رسد که سه‌چهارم این افراد در بیمارستان مسیح دانشوری تحت مراقبت هستند و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در ادامه با اشاره به اقدامات بیمارستان مسیح دانشوری در حوزه درمان بیماری‌ها، گفت: قله پزشکی، موضوع پیوند است که با حضور متخصصان ارزشمند، این بیمارستان در پیوند نه تنها در کشور بلکه در منطقه حرف اول را می‌زند و با توجه به سختی، دقت و حساسیت بیماری‌ها، خوشبختانه دارای آمار خوبی در حوزه پیوند است. بیمارستان مسیح دانشوری به لحاظ عمل جراحی موفق، با نمونه‌های موفق دنیا قابل مقایسه است.

ولایتی با بیان اینکه بیمارستان مسیح دانشوری در پیوند قلب نیز موفقیت‌هایی داشته است، ابراز امیدواری کرد در آینده تمامی پیوند‌ها در این بیمارستان انجام شود.

رئیس کنگره بین‌المللی بیماری‌های ریوی و مراقبت‌های ویژه سل با بیان اینکه میزان مراجعه به درمانگاه‌های بیمارستان مسیح دانشوری طی دوسال گذشته، یک‌ونیم برابر شده است، تصریح کرد: ضریب اشغال تخت در این بیمارستان بالای ۹۵ درصد است و این مرکز به عنوان مرکز کامل ریه و مراقبت‌های ویژه سل، کار‌های بسیار ارزشمندی را انجام داده است.

ولایتی با بیان اینکه بیمارستان مسیح دانشوری ۳ مجله تخصصی بسیار ارزشمند و در سطح جهانی در حوزه بیماری‌های ریه و مراقبت‌های ویژه سل دارد؛ خاطرنشان کرد: با برگزاری این کنگره‌ها و تبادل نظر میان متخصصان داخلی و خارجی، شاهد پیشرفت‌های بیشتری در حوزه بیماری‌های ریه باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی علی اکبر ولایتی بیمارستان مسیح دانشوری کنگره بین المللی بیماری های ریوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه «دیمونا» هک شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» گزارش داد هکر‌های که اخیرا اعلام کرده بودند به برخی نهاد‌های حساس اسرائیی نفوذ کرده‌اند، وبگاهی برای انتشار داده‌های حساس این نهاد‌ها ایجاد کرده‌اند.

شبکه «الجزیره»، ظهر امروز (سه‌شنبه)، به نقل از هاآرتص خبر داد این گروه هزاران سند منتشر کرده و گفته بعد از نفوذ به وزارت جنگ اسرائیل به آنها دست یافته است.

براساس این گزارش، این هکر‌ها همچنین توانسته‌اند به سامانه‌های مرتبط با وزارت دادگستری رژیم اسرائیل و تأسیسات پژوهش‌های هسته‌ای در نیروگاه دیمونا نفوذ کنند.

روزنامه اسرائیلی «اسرائیل هیوم»، روز چهارشنبه، هفته گذشته خبر داده بود که هکر‌ها به وزارت جنگ اسرائیل نفوذ کرده‌اند و اطلاعات حساسی به دست آورده‌اند.

این رسانه اسرائیلی گزارش داده بود که برخی اسناد مربوط به قرارداد‌های وزارت جنگ اسرائیل بوده و اطلاعات مذکور در برخی صفحات به ازای ۵۰ رمزارز بیتکوین برای فروش قرار داده شده بودند.

هکر‌ها همچنین گفته بودند اطلاعات بسیاری به دست آورده‌اند و خواستار آزادی ۵۰۰ اسیر فلسطینی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه «دیمونا» هک شد
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازنمایی رسانه‌ای نقش زنان در سینما
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • نگهداری از گربه و ابتلا به یک بیماری روانی