Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:15:34 GMT

کشف ۱۰۰۰ عدد سکه با قدمت ۳ هزار ساله در میاندورود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۴۴۹۶

کشف ۱۰۰۰ عدد سکه با قدمت ۳ هزار ساله در میاندورود

به گزارش خبرگزاری مهر، سردارسیدمحمود میرفیضی اظهار داشت:در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در قاچاق و خرید و فروش اشیاء عتیقه در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که با یک خودروی سرقتی در حال تردد در آن شهرستان بودند شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرفیضی از کشف یک عدد کوزه سفالی و ۱۰۰۰ عدد سکه با قدمت ۳ هزار ساله در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و اشیاء عتیقه کشف شده نیز تحویل اداره میراث فرهنگی آن شهرستان شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این که قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می رود، از مردم خواست: در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 4744476

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار میرفیضی نیروی انتظامی مازندران کشف اشیاء عتیقه اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری بیرجند شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی شهرستان سلسله گفت:در پی کسب خبری مبنی بر جعل مدارک شناسايی توسط دو نفر در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ محمد بوستان افزود:مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان مربوطه را شناسايی و باهماهنگی قضایی آنها را يک عمليات دستگير کردند.
فرمانده انتظامی سلسله گفت:متهمان در تحقيقات انجام شده و بررسی اسناد و مدارک به جرم خود مبنی بر جعل ۱۷ فقره اسناد و مدارک ساختمانی اعتراف و به همراه پرونده تحويل مراجع قضایی شدند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • کشف کلاه‌خود ۲۵۰۰ ساله
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر
  • جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان