Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:28:54 GMT

حضور تیم‌های ملی کانوپولو در کاپ‌آسیا

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۴۶۰۸

حضور تیم‌های ملی کانوپولو در کاپ‌آسیا

رقابت‌های کانوپولو کاپ‌آسیا دوم تا پنجم آبان در چین برگزار می‌شود و تیم‌های ملی ایران نیز قرار است در این رویداد شرکت کنند.

برهمین اساس اردوی تیم‌های ملی زنان و مردان کشورمان از فردا ۲۱ مهر در پیست کانوپولو دریاچه آزادی آغاز می‌شود و تا ۳۰ مهر و زمان اعزام تیم‌ها ادامه خواهد داشت.

مهران قزلباش مدیر تیم‌های ملی کانوپولو، اشکان صیادی مربی آقایان و دلارام راثی مرزآبادی مربی بانوان اعضای کادر فنی این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهه پورعبدیان از البرز، مهلا عاطفه‌دار از خراسان رضوی، صبا رحمتی از لرستان، ترانه کامیاب و فاطمه جلیلیان از مازندران و ملیکا برون از مرکزی در بخش بانوان و رضا بیگی از چهارمحال و بختیاری، سالار محسن‌زاده از اردبیل، محمدعلی ملایی و شایگان خیرالهی از البرز، محمدصدیق حشمتیان و امیر فتاح پور از کرمانشاه، محمدرضا جمشیدیان از مرکزی و رضا انصاری آستانه از تهران کانوپولیست‌های دعوت شده به اردو هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی قایقرانی ایران کانوپولو مردان قایقرانی کانوپولو کانوپولو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که این روزها خود را آماده مصاف حساس جام حذفی برابر آلومینیوم می‌کند، تمرین روز دوشنبه خود را در ورزشگاه کاظمی انجام داد.

در تمرین امروز پرسپولیس که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند.

آنها پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران