Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: استراماچونی به پیاده شدن تفکراتش در زمین اهمیت می‌دهد و ما هم تلاش می‌کنیم تا خواسته‌های او را در زمین پیاه کنیم. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

آرش رضاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شرایط فعلی استقلال بعد از کسب دو برد در لیگ برتر و جام حذفی گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و روحیه و انگیزه بازیکنان برای ادامه راه بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به بازی بعدی برابر فجر سپاسی فکر می‌کنیم. در جام حذفی هم هیچ هدفی جز قهرمان شدن نداریم. این یک راه کوتاه برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و هدف‌مان این است که قهرمانی در این جام را به هواداران هدیه بدهیم. در لیگ برتر هم تمام هدف‌مان این است که امتیازهای از دست رفته را جبران کرده و به وارد جمع مدعیان شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا رسیدن به صدر جدول با این اختلاف امتیاز سخت نیست؟»، عنوان کرد: ما هشت امتیاز از سپاهان کمتر داریم و این قابل جبران است، چون فقط شش هفته از لیگ برتر سپری شده است. این درست است که چند تیم مدعی هستند و قهرمان شدن هم در لیگ آسان نیست، ولی ما استقلال هستیم و می‌توانیم خیلی زود به کورس قهرمانی اضافه شویم. مسئله مهم این است که دیگر به سادگی امتیاز از دست ندهیم و باید با هوش و تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم.

نوروزی: حضور هوپر در تست‌های پزشکی؟ مدت‌هاست ارتباطی با باشگاه استقلال ندارم

 

رضاوند با بیان اینکه سرمربی استقلال به بازی روی زمین اهمیت می‌دهد، خاطرنشان کرد: استراماچونی به پیاده شدن تفکراتش در زمین اهمیت می‌دهد و ما هم تلاش می‌کنیم تا خواسته‌های او را در زمین پیاه کنیم. تمام هدف ما این است که به بهترین شکل خواسته‌های سرمربی‌مان را در زمین پیاده کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد حضورش در پُست هافبک دفاعی و اینکه آیا از عملکردش راضی است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته در خیلی از بازی‌ها هافبک تهاجمی بودم، ولی در استقلال از من در پُست هافبک دفاعی استفاده شده است. من مشکلی با تغییر پست ندارم، چون برایم مهمترین موضوع موفقیت تیم و اجرا کردن خواسته‌ها و تفکرات سرمربی است. در هر پُستی که بازی کنم نهایت تلاشم را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیرم.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آندره‌آ استراماچونی استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی استقلال تهران آندره آ استراماچونی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم در حالی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که تا به حال یک بار به مصاف هم رفته‌اند. دیداری که در دور رفت بیست و سومین دوره لیگ برتر برگزار شد و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. حواشی این بازی به شرح زیر است:

*یک ساعت مانده به بازی داور اعلام کرد به دلیل تشابه رنگ پیراهن استقلال با شمس آذر، شاگردان جواد نکونام نباید پیراهن آبی به تن کنند! این اعلام داور در حالی صورت گرفت که در جلسه هماهنگی قبل از بازی پیراهن استقلال آبی و شمس آذر، یشمی انتخاب شده بود. 

*با وجود تکمیل ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه، تعداد زیادی از هواداران پشت درهای ورزشگاه سردار آزادگان قزوین حضور داشتند که نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

*بعد از اینکه اعلام داور به تیم استقلال که این تیم اجازه پوشیدن پیراهن آبی نداد و دلیل آن تشابه رنگ لباس دو تیم بود، قرار شد شاگردان نکونام با پیراهن سفید به زمین بروند.

*با توجه به بارش شدید باران در قزوین، بازیکنان دو تیم در این شرایط خودشان را گرم کردند. استقلالی‌ها هنگام تمرین کوتاه قبل از مسابقه با احتیاط کار را دنبال می‌کردند.

*مهدی هاشمی‌نسب در میان تشویق هواداران استقلال وارد زمین چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین شد، او از روی سکوها بازی استقلال را به تماشا نشست.

*هواداران استقلال اقدام به تشویق جواد نکونام سرمربی تیم محبوب خود کردند و شعار‌هایی علیه پرسپولیس سر دادند. نکونام نیز قبل از شروع مسابقه به آنها یک دسته گل هدیه داد.

*اسکوربرد ورزشگاه سردار آزادگان به جای لوگوی تیم شمس آذر، علامت ضربدر (×) را نشان می داد.

*گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال از سوی هواداران تشویق ویژه شد. 

*سید حسین حسینی برای گرم کردن وارد زمین شد و استقبال بی‌نظیری از سوی هواداران استقلال را متوجه خود دید، به این خاطر به سمت آنها رفت و از آنها تشکر کرد. 

*پس از سرنگونی محمدی در محوطه جریمه شمس آذر، بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال و در رآس آنها جواد نکونام نسبت به عدم اعلام پنالتی به سود تیمشان معترض بودند.

* با اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۲۳، مربیان شمس آذر نسبت به این تصمیم اعتراض کردند.

*سید مهدی سید علی کارشناس داوری بعد از بازی اعلام کرد اعتراض شمس آذر به اعلام پنالتی صحیح بی مورد بوده و دو صحنه مشکوک دیگر در محوطه جریمه استقلال و شمس آذر خطای پنالتی نبوده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • سرکوب مزد در سنوات گذشته باید جبران شود/ حداقل مزد ۱۵میلیون تومان