Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کمیته ملی المپیک  مجمع انتخاباتی فدراسیون بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا در کشور اردن و شهر امان برگزار شد و طی آن هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بیلیارد کشورمان با رای قاطع (۱۲ رای) اعضای مجمع مجددا به مدت چهار سال دیگر نایب رئیس فدراسیون اسنوکر و بیلیارد غرب آسیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسکندری همچنین نایب رئیسی افتخاری فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر (IBSF) و نایب رئیسی کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا (ACBS) را دارد.

عبدل منیم ختال به عنوان رئیس و یعقوب یوسف فخرو هر دو از کشور قطر به عنوان دبیر کل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور روسای فدراسیون‌ها و نمایندگان کشور‌های اردن، امارات، بحرین، ایران، عربستان، سوریه، عراق، عمان، فلسطین، قطر، لبنان و یمن به میزبانی کشور اردن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: برتری حسین وفایی در رقابت‌های انتخابی اسنوکر آزاد جهان

انتهای پیام/

 

یک ایرانی نایب رئیس فدراسیون بیلیارد غرب آسیا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد

«افشار کلوندی» تنها کاندیدای مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را به دست گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، «افشار کلوندی» بعدازظهر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان، توانست هشت رأی از مجموع ۱۰ رأی مأخوذه را کسب کند.

در این مجمع دو رأی سفید نیز به صندوق انداخته شده بود.

مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این مجمع اظهار کرد: سال گذشته این فدراسیون ۷۰ رویداد ملی بزرگ را در سطح قهرمانی برگزار کرد و هزار نفر نیز در دوره‌های مختلف آموزش دیدند.

وی گفت: سیاست فدراسیون این است همه امکانات در تهران متمرکز نشده و در اختیار استان‌ها نیز قرار گیرد، همچنانکه سال گذشته نیز رویکرد ما همین بود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بودجه این فدراسیون را در سال گذشته سه میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ما همه تلاش خود را برای کمک و حمایت مالی از هیأت‌های استانی به کار خواهیم گرفت.

ناظمی با بیان اینکه این فدراسیون ظرفیت‌های زیادی دارد که باید استفاده شود، ادامه داد: ۷۰ درصد درآمدهای فدراسیون از محل دوره‌های آموزشی، به هیأت‌های استانی اختصاص می‌یابد.

وی رشته آفرود را ظرفیت بسیار خوبی در بخش قهرمانی دانست و گفت: حوزه همگانی و نشاط عمومی این رشته نیز با جذابیت و هیجان ورزش فوتبال برابری می‌کند و باید بیشتر به آن بها داده شود.

کد خبر 745832

دیگر خبرها

  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • تمجید نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد