Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ علی اکبر ولایتی روز شنبه ۲۰ مهرماه با عدنان حسن محمود سفیر سوریه در تهران دیدار و در خصوص توسعه همکاری‌ها به بحث و تبادل نظر پرداخت و بر ضرورت حفاظت از تمامیت ارضی سوریه تاکید کرد.


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در ادامه تصریح کرد: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از ملت و دولت سوریه و دفاع از مواضع به حق این کشور است و باید همکاری‌ها برای مبارزه با تروریسم و جریانات افراطی تا محو کامل آنان ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر نقش محوری سوریه در محور مقاومت افزود: تمام مردم سوریه با هر قومیتی به صورت یک امت واحد از کشور دفاع خواهند کرد و شاهد پیروزی‌های بیشتری در این منطقه خواهیم بود و معتقدیم سوریه بیش از هر زمان دیگری توان مقابله با تهدیدات را خواهد داشت.


در ادامه این دیدار، سفیر سوریه نیز ضمن تقدیر و تشکر از مواضع اصولی کشورمان در حمایت از ملت و دولت سوریه، گزارشی از تحولات منطقه‌ای و همچنین رویداد‌های اخیر ارائه و ضمن انتقاد از اقدام ترکیه در سوریه، این تحرکات را ناقض تعهدات بین المللی اعلام کرد که از سوی کشور‌های مختلف نیز مورد اعتراض قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمشق: حملات ایران در چارچوب دفاع از خود بود

وزارت خارجه سوریه ضمن اعلام همبستگی با تهران تاکید کرد که حملات ایران به رژیم صهیونیستی حق مشروع این کشور بود.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات ایران به اهداف نظامی اسرائیلی در چارچوب حق این کشور در دفاع از خود است.

طبق گزارش المیادین، در این بیانیه آمده است: حملات ایران بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل است.

وزارت خارجه سوریه ضمن اعلام همبستگی با ایران تاکید کرد: بار دیگر تجاوز رژیم صهیونیستی به مقرهای دیپلماتیک ایران در دمشق را محکوم می کنیم.

پیش‌تر روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است
  • پایگاه های آمریکا در تیررس موشک های دوربرد و نقطه زن ایران /در مقابل تعرض به تمامیت ارضی مان از خود دفاع خواهیم کرد
  • پایگاه ها آمریکا در تیررس موشک های دوبرد و نقطه زن ایران /در مقابل تعرض به تمامیت ارضی مان از خود دفاع خواهیم کرد
  • آمریکا: حمله ایران به اسراییل بی‌پروا و تنش‌آفرین بود
  • آمریکا: حمله ایران به اسراییل بی پروا و تنش آفرین بود
  • عملیات سپاه در راستای دفاع از تمامیت ارضی بود
  • عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی در راستای دفاع از تمامیت ارضی ایران بود
  • دمشق: حملات ایران در چارچوب دفاع از خود بود
  • مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد