Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:04:34 GMT

شورای عالی ورزش کیش تشکیل و راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۴۹۶۴

شورای عالی ورزش کیش تشکیل و راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، در سال رونق تولید در راستای رونق و توسعه ورزش جزیره کیش و معرفی کیش به عنوان قطب ورزش منطقه و دارا بودن پتانسیل های موجود در برگزاری و میزبانی همایش ها و مسابقات ملی و بین المللی از جمله ورزش های دریایی و ساحلی، بالا بردن میزان ورودی گردشگر ورزشی به جزیره کیش از سوی دکتر غلامحسین مظفری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اعضا شورای عالی ورزش از ارگان ها و نهادهای جزیره کیش انتخاب و معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس انتخاب های صورت گرفته، محمد تقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش به عنوان عضو و دبیر شورای عالی ورزش معرفی و منصوب شد. سایر اعضای شورا از افراد حقیقی و حقوقی جزیره انتخاب شده اند.

کد خبر 4744513

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش جزیره کیش تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال جام حذفی تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال کامبوج مارک ویلموتس تیم گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار احمد خادم سید الشهدا تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با کسب ۱۴ رأی از مجموع ۱۴ رأی اعضای حاضر در جلسه به مدت چهار سال عهده دار سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان شد.

کد خبر 6086398

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • معرفی ۵۰ رقم گندم در موسسه تحقیقات کشاورزی دیم
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • معرفی ۵۰ رقم گندم توسط موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس