Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، مسوت اوزیل روزهای سختی را در آرسنال سپری می کند و هافبک سابق تیم ملی آلمان تبدیل به نیمکت نشینی دائمی در تیم اونای امری شده است. سان گزارش داده که اوزیل ویلای 10 میلیون یورویی خود در لندن را برای فروش گذاشته و این می تواند نشانه ای قوی از تصمیم این بازیکن برای جدایی از آرسنال در ژانویه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این روزنامه تاکویم چاپ استانبول، از مذاکرات پیشرفته فنرباحچه با اوزیل پرده برداشته بود و خبر داده بود دو طرف بر سر انتقال در ژانویه به توافق رسیده اند.
اوزیل این ملک ارزشمند را سال 2016 خریداری نمود و با همسرش در این عمارت سه طبقه ای زندگی می کند. این خانه لوکس دارای 6 اتاق خواب، سینمای اختصاصی، آشپزخانه مدرن و انبار نوشیدنی ها می باشد. اونای امری چندی قبل درباره عدم بازی دادن اوزیل گفت: هر بار قبل بازی فکر می کنم به چه بازیکنانی بازی دهم، کدام بازیکن ها متناسب ترین ها هستند و می توانند به ما کمک کنند. اگر تصمیم می گیرم که او را در ترکیب قرار ندهم به این دلیل است که بازیکن های دیگر از او شایسته ترند.

- طبق گزارش ها، باشگاه اسپورتینگ، اولین تیمی که رونالدو را به دنیای فوتبال معرفی کرد، در حال مذاکره برای تغییر نام ورزشگاه خود به نام کریستیانو رونالدو است. بنا به گزارش روزنامه پرتغالی O Jogo، باشگاه در حال بررسی است تا نام کنونی ورزشگاه را از `ژوزه آلوالادی` به `CR7 استادیوم` یا `آلوالادی CR7` تغییر دهد. فدریکو وارانداس، رئیس باشگاه اسپورتینگ مذاکرات را در این رابطه با نزدیکان کریستیانو آغاز کرده است. گفته می شود که اعضای هیئت مدیره باشگاه هم با پیشنهاد اولیه این موضوع موافقت کرده اند. رسانه ایتالیایی CalcioMercato هم مدعی شده که باشگاه پرتغالی قصد دارد هرچه سریع تر توافق نامه ای را به امضا رسانده و کار را تمام کند. در حال حاضر در شهر مادیرا یک فرودگاه به نام کریستیانو رونالدو احداث شده و یک موزه و هتل هم با نام او وجود دارد اما این یکی قطعاً بزرگترین دستاوردش تا به امروز خواهد بود.

- کپا آریزابالاگا، دروازه بان تیم ملی اسپانیا رقابت با داوید دخیا را اتفاقی مفید برای تیم ملی می داند. به نقل از Goal، دروازه بان چلسی در این خصوص گفت: هدف من بازی کردن است. در واقع همه بازیکنان دوست دارند در ترکیب اصلی حضور داشته باشند. بدیهی است که من نیز اعتماد به نفس و روحیه زیادی دارم و می خواهم به تیم کمک کنم. اگر در ترکیب اصلی تیمم باشم، هدفم این است که تیم برابر نروژ پیروز شود هرچند که کارمان آسان نخواهد بود. من در حال حاضر احساس خوبی دارم و اعتماد به نفسم بالاست. این درست است که من به سختی در جام جهانی 2018 حضور یافتم ولی اکنون فرصت این را دارم که بیش از پیش به تیم ملی اسپانیا کمک کنم.
وی اضافه کرد: هر زمان که بحثی در مورد یک پست و رقابت در آن در تیم ملی صورت می گیرد، باید آن را یک چیز خوب و مفید برای تیم دانست. از وقتی مسئله سیستم چرخشی در فوتبال رایج شده است، شما تنها باید به خودتان اعتماد کنید. صحبت های زیادی در نشریه ها مطرح می شود. من درگیر آنها نمی شوم و حرف خود را در زمین خواهم زد.

- رادامل فالکائو منتظر فرا رسیدن بازی گالاتاسارای-رئال مادرید در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است. به گزارش AS، مهاجم کلمبیایی گالاتاسارای به حریف هشدار داده است که تیمش برای کسب سه امتیاز مقابل شاگردان زین الدین زیدان به میدان خواهد رفت. نماینده اسپانیا هم اکنون هم امتیاز با اسلان‌ها و البته بر حسب تفاضل گل ضعیف‌تر، در قعر گروه A قرار دارد و شکست در تاریخ 30 مهر در ورزشگاه ترک تله کام، شانس لوس بلانکوس برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را به شدت کاهش خواهد داد. فالکائو با شروع ضعیف تیمش در اروپا گفته است: رئال مادرید هم با تردیدهایی در ذهن خود سراغ آن بازی خواهد آمد ولی به هر حال رئال مادرید هستند و بازیکنان بزرگی در اختیار دارند. امیدواریم به عنوان یک تیم، قوی‌تر و منسجم‌تر بازی کنیم. اگر به نحوی که می‌دانیم توانش را داریم به رقابت بپردازیم، می‌توانیم نتیجه بگیریم. این بازی‌ها کلیدی هستند و بالاتر از همه بازی خانگی قرار می‌گیرد.  
فالکائو که دوران حضورش در اتلتیکو مادرید بارها با رئال مادرید رو به رو شد، سابقه گلزنی مقابل این تیم را هم دارد. بازی کردن مقابل باشگاه‌های بزرگ همیشه یک انگیزه است و بازی کردن مقابل رئال مادرید برای هر بازیکنی هیجان انگیز به نظر می‌رسد. امیدوارم از کارمان لذت ببریم، عملکرد خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

- تیم های رئال مادرید و منچستر یونایتد به دنبال جذب ارلینگ هالند، مهاجم جوان تیم سالزبورگ هستند. این مهاجم تنومند با 192 سانتی متر قد و 19 سال سن، سابقه بازی زیر نظر اوله گونار سولسشر را در تیم مولده دارد و طبق گزارش ها اگر این سرمربی فصل آینده نیز همچنان در اولدترافورد روی کار باشد، این مهاجم اولویتش خواهد بود. به گزارش AS، آمار گلزنی هالند در این فصل فوق العاده بوده و طی 11 بازی رسمی، 18 گل به ثمر رسانده که شامل هت‌تریک طی 70 دقیقه بازی مقابل خنک در لیگ قهرمانان نیز می شود. طبق گزارش ترنسفر مارکت، ارزش او در بازار کنونی نقل و انتقالات 12 میلیون یورو برآورد شده است؛ بازیکنی که سال قبل با 5 میلیون یورو به سالزبورگ پیوست. مینو رایولا، ایجنت ایتالیایی نقش زیادی در آینده این بازیکن خواهد داشت و باید دید با توجه به سیاست های اخیر رئال مادرید در جذب پدیده های جوان، آینده هالند در کدام تیم رقم خواهد خورد.
 
- باشگاه بارسلونا در جدیدترین رده‌بندی "Football World Rankings" بالاتر از لیورپول و ریورپلاته بهترین تیم باشگاهی حال حاضر دنیا محسوب می شود. به نقل از اسپورت، باشگاه بارسلونا بهترین تیم باشگاهی  حال حاضر دنیا از نگاه "Football World Rankings" محسوب می شود. این تیم بالاتر از لیورپول و ریورپلاته آرژانتین این عنوان را در اختیار دارد. جالب اینکه در این رده بندی، رئال مادرید تیم ششم به شمار آمده است. منچسترسیتی و اتلتیکو با قرارگرفتن در رده های چهارم و پنجم، از رئال مادرید بالاتر هستند.
در این رده بندی نام 50 تیم مختلف به چشم می خورد از جمله بایرن مونیخ که در رده 13 قرار دارد، یوونتوس تیم نوزدهم است، آژاکس بیستم، تاتنهام بیست و سوم و پی اس جی و منچستریونایتد هم رتبه های 25 و 46 را در اختیار دارند. در این رده بندی این نکات لحاظ می شود که همه مسابقات از یک درجه اهمیت برخوردار نیستند و همه کنفدارسیون‌های فوتبال، رقابت های ملی و داخلی نیز ارزش یکسان ندارند. بارسا در شرایطی تیم اول محسوب می شود که فصل گذشته در لیگ قهرمانان به دست لیورپول حذف شد و در حال حاضر پایین تر از رئال در رده دوم لالیگا قرار دارد. آبی اناری ها فصل گذشته موفق به فتح لالیگا شدند ولی در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری ناکام ماندند.

- ستاره فرانسوی منچستر یونایتد، دیدار حساس تیمش مقابل لیورپول را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد. به نقل از دیلی میل، منچستر یونایتد این روزها اوضاع خوبی را تجربه نمی کند. شیاطین سرخ پس از گذشت هشت هفته از لیگ برتر در رتبه عجیب دوازدهم قرار دارند. مصدومیت های پیاپی بازیکنان این تیم نیز کار را برای اوله گنار سولسشر دشوارتر کرده است. اوایل هفته گذشته بود که نشریه اسپورت میل فاش کرد که پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد، برای ریکاوری مصدومیت خود به کشور امارات و شهر دوبی سفر کرده است تا در هوای گرم آن جا به روند بهبودی خود تسریع بخشد اما به نظر می رسد که اوضاع برای پوگبا خیلی خوب پیش نرفته و این ستاره فرانسوی تقریبا هیچ شانسی برای حضور در مقابل لیورپول ندارد؛ دیداری که می تواند در رقم زدن آینده سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ، تاثیر بسیار زیادی بگذارد. با این حال پوگبا هنوز هم در حال ریکاوری پای راست مصدوم خود است و هفته آینده، پزشکان منچستریونایتد نظر قطعی خود را درباره زمان دقیق بازگشت او به میادین اعلام خواهند کرد اما این نگرانی در مورد او وجود دارد که پوگبا تعداد بازی های بیشتری را و حتی احتمالا تمام بازی های ماه اکتبر را از دست بدهد؛ موضوعی که قطعا بدترین خبر برای سولسشر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اوزیل آرسنال رئال مادرید منچستریونایتد سالزبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته، رئال مادرید 100 میلیون برای خرید جود بلینگام سرمایه‌گذاری کرد تا تیمش از نظر کیفی جهشی قابل توجه داشته باشد. تا در ورزشگاهی مثل اتحاد برابر تیمی که فصل قبل با 4 گل باعث حذف رئال از لیگ قهرمانان شد، نبردی تن به تن داشته باشد و پایاپای رقابت کند. 

کنترل توپ جود قبل از گل دیشب رودریگو به سیتی این تصمیم مدیران رئال را تایید کرد، اگرچه کسانی که تفاوت واقعی را رقم زدند آنچلوتی و چهار بازیکنی بودند که هیچ کس روی آنها حساب نمی کرد. 

این بار رئال مادرید شکست نخورد. سفیدها نقشه مسیر مشخصی داشتند و تا میلی متر آن را دنبال می کردند. یک گل بزنید و دفاع کنید. به این ترتیب آنها بازی را به وقت اضافه و به ضربات پنالتی بردند. یک نمایش دفاعی فداکارانه و بی نظیر که در تاریخ رئال مادرید ثبت شد. رئال مثل روزهای اوج اتلتیکو با سیمئونه دفاع کرد.

به جز 15 دقیقه ابتدایی بازی، به نظر می رسید رئال پیراهن اتلتیکو را بر تن کرده است. هواداران رئال دیگر هرگز نباید از رویکردهای دفاعی مربی اتلتیکو انتقاد کنند. زیرا بازهم مشخص شد که فقط پیروزی مهم است. رئال اگر خوب بازی کند، چه بهتر اما بازی برابر سیتیِ فوق العاده عالی، برنامه دیگری را می طلبید و آنچلوتی آن را کاملاً درک کرده است.

و اما پنالتی ها؛ افتخار ابدی دیگر برای لوکاس و ناچو که قبول مسئولیت کردند و پشت توپ قرار گرفتند. لوکاس در فینال 2016 برابر اتلتیکو نیز پنالتی خود را گل کرده بود. روپایی زدن او قبل از ضربه پنالتی تحسین برانگیز و نشان از اعتماد به نفسش داشت. 

افتخار برای لونین که دو پنالتی را مهار و در برابر یک محاصره تاریخی مقاومت کرد و سپس رودیگر که به هم تیمی هایش گفت، آخرین پنالتی برای من. در رئال می گویند او دیوانه است، اما در واقع او یک رهبر است، یک کاپیتان بدون بازوبند.

دیگر خبرها

  • اوزیل: بارسلونا مقصر افت ال کلاسیکوهای اخیر است؛ رئال مادرید می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود
  • پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا