Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر شادجو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از ارومیه، تیم میاندوآب با ۶۴۰ امتیاز بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و مهاباد با ۳۷۵ امتیاز سوم شد.

وی بیان کرد: در رشته تالو نیز ارومیه با کسب یک‌هزار و ۳۲۰ امتیاز اول شد و تیم‌های میاندوآب و سلماس به ترتیب با ۳۸۰ و ۱۸۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در رشته ساندا تیم مهاباد با ۲۶۵ امتیاز قهرمان شد و تیم های میاندوآب و پیرانشهر به ترتیب با ۲۶۰ و ۲۰۰ امتیاز بر سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.

رییس هیات ووشو آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات جام شهدای مردان و زنان استان با حمایت و مشارکت معاونت تربیت بدنی سپاه شهدای استان با شرکت بیش از ۴۷۰ رزمی‌کار استان در ۲ رشته تالو و ساندا  با حضور تیم‌هایی از ارومیه، مهاباد، سلماس، خوی، بوکان، پیرانشهر، اشنویه، سردشت، تکاب، میاندوآب، نقده و چایپاره در رده‌های سنی مختلف مردان و بانوان به مدت سه روز در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن‌دوست ارومیه برگزار شد.

شادجو افزود: نفرات برتر هر وزن به اردوی انتخابی دعوت می شوند و پس از قرار گرفتن در تیم منتخب استان به رقابت‌های قهرمانی کشور که آبان ماه امسال در ۲ استان آذربایجان‌شرقی و البرز برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

وی ادامه داد: طی ۲ روز گذشته نیز تیم تالو و ساندای بانوان ارومیه با کسب ۱۰۹۵ امتیاز بر سکوی قهرمانی مسابقات جام شهدای استان جای گرفت.

شادجو اضافه کرد: برنامه‌ریزی منسجمی برای ارتقای جایگاه ورزش ووشو در استان انجام شده و امید است با بهره‌مندی از تجربه‌ها و توان مربیان بومی رتبه استان را به رقم زیر ۲۰ کشور برسانیم.
وی گفت: در حال حاضر آذربایجان‌غربی در رده‌بندی فدراسیون ووشو از میان ۳۱ استان کشور در رتبه ۲۴ قرار دارد و تلاش برای بهبود آن آغاز شده است.

تیر ماه امسال نیز تیم دختران نوجوانان سلماس بر سکوی قهرمانی رقابت های استعدادهای برتر آذربایجان‌غربی جای گرفت.

شهریور سال گذشته تیم ووشو دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه که به نمایندگی از آذربایجان‌غربی عازم مسابقات قهرمانی کشور شده بود، موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شد.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو ایرنا ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور

عبدالعلی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی شهر زاهدان برگزار خواهد شد، اعزام شد.

رئیس هیأت ووشو آذربایجان شرقی عنوان کرد: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کند که با ترکیب پرستو جبلی، مهدیه خوش صفت و مربیگری و سرپرستی خانم پورثابت به این مسابقات اعزام شد.

ابراهیمی اذعان داشت: مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از امروز بیست و هشتم تا بیست و نهم فروردین ماه در زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079820

دیگر خبرها

  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه