Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکراله شیرخانی رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در گفت و گو با خبر نگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: موکب اربعین دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام و مرکز مقاومت بسیج و شهدای کارگر وزارت تعاون در شهر مهران فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  اظهار داشت: این موکب خدمات رسانی به زائران را از امروز شنبه بیستم مهرماه آغاز کرده و فعالیت آنها تا پنجم آبان ماه به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

 شیرخانی عنوان کرد: استقرار دستگاه های خودپرداز بانک های رفاه کارگران و توسعه تعاون، درمانگاه مدیریت درمان تامین اجتماعی، ویزیت رایگان، تجهیز یونیت دندانپزشکی، تجهیز واحدهای داروخانه، اتاق پانسمان و بخیه در مرز مهران از اقدامات دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

شیرخانی در این باره یادآور شد: استقرار واحد CPR، استقرار ۲ دستگاه آمبولانس، استقرار ۱۸ پزشک به صورت شیفتی، توزیع داروی رایگان بین بیماران ویزیت شده، استقرار ستاد ساماندهی زائران گمشده، ارائه خدمات توانبخشی به زائران معلول و سالمند و استقرار تیم اورژانس اجتماعی در مرز مهران بخش دیگری از اقدامات دستگاه های تابعه به زائران حسینی است.

او خدمات ارائه شده به زائران توسط مرکز مقاومت بسیج و موکب شهدای کارگر کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را حمام عمومی و اسکان صلواتی عنوان کرد.

شیرخانی همچنین به انتشار فراخوان چهارمین سوگواره ملی عکس مسیر سبز ویژه اربعین با موضوع ثبت تصاویر از زائران معلول و سالمند با همکاری ادارت کل بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: دوازدهم آذرماه همزمان با روز جهانی سالمندان از منتخبین این جشنواره تقدیر می شود.

رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  اقدامات دیگر دستگاه های تابعه را ارائه خدمات اسکان و پارکینگ خودرو به کارکنان دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مددجویان و مستمری بگیران و بازنشستگان سراسر کشور و توزیع بروشور و کتابچه تحت عنوان راهنمای نقشه استانی و کربلا عنوان کرد.

انتهای پیام/با

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت ۱۵ هزار تن کلزا در دهلران

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران در دیدار با مدیر کل تعاون روستایی استان ایلام، اظهار کرد: دهلران در تولید کلزا در استان رتبه اول و در کشور نیز از جایگاه خوبی در تولید کلز برخوردار است.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به ضرورت تسریه در حمل محصول کلزا توسط تعاون روستایی، ابراز کرد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که مراکز برای خرید گندم نیز آمادگی لازم را برای فصل برداشت گندم در سطح شهرستان داشته باشند.

مدیر کل تعاون روستایی استان از آمادگی تعاون روستایی برای خرید کلزا و گندم این شهرستان خبر داد و گفت: تا کنون در سه مرکز خرید این اداره در دهلران هفت هزار ۵۰۰ تن کلزا خریداری شده است.

حمید رضا شکری بیان کرد: تا کنون از این میزان پنج هزار و ۵۰۰ تن از شهرستان به شرکت ماهیدشت کرمانشاه حمل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • پیش بینی برداشت ۱۵ هزار تن کلزا در دهلران