Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین همتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آقاپور دارنده عنوان‌ آقای گل مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ جوانان آسیاست و این بار نیز برای نشان دادن توانمندهای خود مورد توجه سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی فوتسال سالار آقاپور به همراه مسعود محمدی، سعید مومنی، مهدی کریمی، ابوالقاسم عروجی، اصغر حسن‌زاده، طاها نعمتیان، رحمان سارانی، سعید احمدعباسی، مهدی جاوید، علیرضا عسگری، حمید احمدی، بهزاد عظیمی ‌و محمد شجری ۱۴ بازیکن حاضر در مسابقات مقدماتی آسیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آقاپور بازیکن سابق باشگاه اروم شاپرک ارومیه و کنونی تیم لیگ برتری مس سونگون ورزقان است و تجربه حضور در جام باشگاه های ۲۰۱۹ آسیا را نیز دارد.

رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: مسابقات مرحله انتخابی قهرمانی فوتسال آسیا ۲۰۲۰ منطقه جنوب و مرکز آسیا از ۲۹  مهر ماه تا ۵ آبان ماه امسال به میزبانی ارومیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر این شهر برگزار می‌شود.

همتی افزود: آقاپور طی هفته روز گذشته در کتابچه دیجیتالی که از سوی کنفدراسیون آسیا منتشر شد در بین ستارگان تیم منتخب قاره کهن قرار گرفت.
وی گفت: کنفدارسیون فوتبال آسیا در بخش انتخاب ستارگان این کتابچه دیجیتالی، نام سالار آقاپور را که در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا با به ثمر رساندن هشت گل،  عنوان آقای گل این مسابقات را از آن خود کرده بود،  در تیم رویایی قاره آسیا قرار داد.

وی با اشاره به اینکه «بلال اسماعیلی» دیگر ملی‌پوش ارومیه‌ای حاضر در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا بود، ادامه داد: این ۲ بازیکن ارومیه‌ای از اوایل سال گذشته در اردوهای تدارکاتی، رقابت‌های دوستانه و مسابقات المپیک جوانان و مقدماتی قهرمانی آسیا حضور داشتند و در لیست اصلی حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشور قرار گرفتند.

همتی با بیان اینکه آبان سال گذشته نیز بلال اسماعیلی و سالار آقاپور به مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا اعزام شده و پنج گل به ثمر رساندند، گفت: این ۲ بازیکن در المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین نیز با زدن ۶ گل برای تیم ملی کشورمان مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفتند.

مسابقات مرحله انتخابی قهرمانی فوتسال آسیا ۲۰۲۰ منطقه جنوب و مرکز آسیا با حضور هفت تیم در ۲ گروه برگزار می شود و طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز مسابقات و در ساعت ۱۳ روز چهارشنبه/یکم آبان‌ماه/ تاجیکستان با نپال، ازبکستان با افغانستان ساعت ۱۵:۳۰ و ترکمنستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

ساعت ۱۳ روز پنجشنبه، ۲ آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /۳ آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

چهار تیم برتر جواز حضور این مسابقات به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا که اسفند امسال در ترکمنستان برگزار خواهدشد، کسب می‌کنند.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته فوتسال تیم ملی ایران سالار آقاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!