Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص با اعلام این خبر گفت: «دستگیرشدگان ۲ مرد و یک زن بودند که به همت مأموران انتظامی شناسایی و پس از دستگیری به اداره پنجم پلیس آگاهی منتقل شدند.»

سرهنگ «احمد نجفی» در تشریح ماجرای دستگیری این زورگیران به همشهری محله گفت: «ماجرا مربوط به شکایت زنی است که در دام این زورگیران گرفتار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با مراجعه به کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو به مأموران گفت: «ساکن محله خانی‌آباد نو هستم. ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه از مترو شهرک شریعتی بیرون آمدم و برای رفتن به منزلم سوار خودرو سمند سفیدی که یک خانم در صندلی جلو و آقایی در صندلی عقب نشسته بود، شدم. پس از طی کردن مسافتی راننده از مسیر اصلی منحرف و به سمت بزرگراه «تندگویان» رفت. وقتی اعتراض کردم، مردی که روی صندلی عقب بود چاقوی بزرگی زیر گلویم گذاشت و خواست تا هرچیزی که همراه دارم، تحویلشان دهم. زورگیران رمز کارت‌های اعتباری‌ام را که همراه داشتم، گرفتند و ساعت ۲۳ مرا در نقطه نامعلومی رها و تهدید کردند که نباید شکایت کنم.»

پس از اعلام شکایت این شهروند، تحقیقات پلیسی آغاز شد و کارآگاهان موفق شدند از طریق تصاویر ثبت شده در دوربین‌های ایستگاه مترو، خودرو سمند را شناسایی کنند و اطلاعات آن را به دست بیاورند. او در ادامه به شناسایی محل اختفای زورگیران در محله «خلازیر» اشاره و عنوان کرد: «مخفیگاه متهمان در خلازیر شناسایی و با هماهنگی قضایی مأموران نیروی انتظامی، راننده را دستگیر کردند. متهم در بازجویی نخستین به جرم خود اعتراف کرد و گفت که این کار را همراه با همسر موقت و یکی از دوستانش انجام داده است.»

به گفته سرهنگ نجفی، ۲ متهم دیگر این پرونده هم شناسایی و دستگیر شدند و قاضی پرونده با حکم قرار وثیقه ۳۰ میلیارد ریالی آنها را روانه زندان کرد.

کد خبر 458570 برچسب‌ها همشهری محله

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!

رکنا نوشت: محمد صادقی بازیگر تلویزیونی پس از ماجرای بازداشت و زمانی که درست با قید وثیقه آزاد بود از ایران فرار کرد و بعد از آن در خصوص فرا جنسیتی اش صحبت کرد.

محمد صادقی که پس از بازداشت سند خانه مادرش را به عنوان وثیقه گذاشته بود و سپس از کشور فرار کرد، در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی عنوان کرده از نظر روانی جنسیت خود را نمی‌داند. زن پوشی وی پیشتر سوژه فضای مجازی شده بود.

او در بخشی از حرف هایش گفت:من نمی‌توانم از نظر روانی تعریفی برای جنسیت داشته باشم، از نظر فیزیکی مشخص است که من مرد هستم، اما بعضی اوقات دوست دارم احساسات زنانه از خود بروز بدهم و نمیتوانم تعریف دقیقی از آن داشته باشم!!

tags # بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید