Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی استاندار مرکزی با بیان اینکه نقش مجموعه‌های دانشگاهی و دانش‌آموزی استان مرکزی در برنامه‌های ۱۳ آبان افزایش می‌یابد گفت: برنامه‌های فرهنگی بزرگداشت ۱۳ آبان در استان مرکزی باید کیفی‌سازی شود. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز اکرمی ظهر امروز در جلسه ستاد بزگداشت یوم‌الله 13 آبان با اشاره به ضرورت همکاری مسئولان در برگزاری برنامه‌های 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی است به همین سبب نباید روز دانش آموز کمرنگ شود، مردم نیز در عمل نشان دادند که 13 آبان روز مبارزه با استکبار و زورگویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملت در 40 سال گذشته ثابت کردند که زیر بار حرف زور نمی‌روند و در مقابل هر زورگویی از جمله آمریکا و سایر کشورها می‌ایستند، باتوجه به اینکه مردم ایران مردمی آزاد و کشور جمهوری اسلامی ایران توسط مردم اداره می‌شود به همین سبب هیچ زورگویی در عالم نمی‌تواند بر مردم امر و نهی کند که این ویژگی ارزش انقلابی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: وظیفه همه مسئولان آشنایی نسل جدید با این مفهوم و ارزش است، باید نسل جدید با کسانی که از جان و مال خود گذشتند و برای سربلندی انقلاب تلاش کردند تا جمهوری اسلامی در جامعه بدرخشد، آشنا کنیم.

اکرمی بیان کرد: در درون جمهوری اسلامی اختلاف نظر و دیدگاه‌های مختلف وجود دارد اما همه در اصول از جمله مبارزه با استکبار مشترک هستیم که باید این فرهنگ در جامعه ترویج پیدا کند و پس از تفهیم باید به نسل‌های آینده انتقال داده شود  تا همانند این 40 سال در سال‌های آینده هم جمهوری اسلامی با این صلابت و قدرت حرکت کند.

وی تصریح کرد: فرمانداران با هماهنگی ستاد داخلی باید جلسات مربوطه برگزار کنند زیرا امسال 13 آبان باید پرصلابت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، آمریکا به هر طریقی بیان کرده که با مردم ایران مشکل دارد.

فرهنگ استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی باید همیشه در جامعه جاری باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها علیه مردم جمهوری اسلامی اعمال شده، آمریکا و سردمداران آمریکا می‌دانند که از مردم ایران ضربه خوردند و می‌خواهند تا جای ممکن مردم ایران را محدود و اذیت کنند به همین سبب 13 آبان فرصتی است تا مردم ایران بار دیگر در صفوف به هم فشرده ندای آزادی‌خواهی خود را سر دهند.

اکرمی ادامه داد: برای رسیدن به آرمان‌های بالاتر سختی‌ها را تحمل می‌کنیم، همه‌ی دستگاه‌های اجرایی در زمینه بزرگداشت بهتر این مراسم باید همکاری داشته باشند زیرا 13 آبان روز نمادین است اما فرهنگ استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی و مقابله با زورگویی باید همیشه در همه اقشار جامعه جاری باشد.

وی افزود: باید از این فرهنگی که در جامعه نهادینه شده استفاده کنیم تا هرروز پربارتر باشد و نباید به سبب مسائل جزئی و کوچک آرمان‌ها را فراموش کنیم، این فرصت را باید به ندای همگانی در برابر استکبار تبدیل کنیم.

نمایشگاه استکبارستیزی مطابق با نیاز نسل امروز جامعه برپا شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: نمونه استکبار، ترامپ و رفتارهای زشت و ناپسند او علیه مردم ایران در این مدت است، پیشنهاد می‌شود تا نمایشگاه استکبارستیزی مطابق با نیاز نسل امروز جامعه برپا شود، می‌توانیم افکار عمومی جهان هم به چالش بکشیم به عنوان مثال با وجود تحریم‌های آمریکا تعدادی از بیماران سرطانی دچار مشکل شدند.

اکرمی ادامه داد: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری هم پایه اساسی در زمینه استکبارستیزی است که باید این بیانیه بیشتر تشریح و ترویج شود، مخاطبان بیشتری پیدا کند و دانشگاه‌ها در این زمینه باید بیشتر فعالیت کنند، کارهای فرهنگی ماندگار هستند به همین سبب باید بیشتر با شیوه‌های خلاقانه به آنها پرداخته شود.

وی بیان کرد: باتوجه به فعالیت‌های دشمنان در فضای مجازی و ماهواره‌‌ها باید مسئولان اقدامات لازم در زمینه آگاهی جوانان، شناسایی ماهیت واقعی استکبار و مقابله با آن انجام دهند، مردم، دانشجویان و دانش آموزان باید اوج خباثت استکبار را درک کنند.

بیانیه اساتید بسیج دانشگاه علامه طباطبائی درباره 13 آبانواقعیت تحریم‌های 13 آبان را به مردم نگفته‌اندروحانی: برگزاری مراسم 13 آبان نشان‌دهنده دلبستگی مردم به انقلاب است

مسئولان مربوطه در جلسات ستاد باید حضور یابند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: بخش عظیمی از مشکلات امروز جامعه نتیجه خباثت دیرینه استکبار است، استکبار عزم خود را برای ایجاد مشکلات در جامعه جزم کرده به همین سبب مردم باید منشا مشکلات را بدانند و در این زمینه آگاهی داشته باشند، 13 آبان متعلق به همه مردم ایران است به همین سبب باید درنظر داشته باشیم که برای بزرگداشت این روز نباید مردم را تفکیک کنیم.

اکرمی ادامه داد: 13 آبان باید به عنصر وحدت و یگانگی مردم تبدیل شود و سخنرانان باید منادی وحدت جامعه باشند، مردم باید همراه مقام معظم رهبری در مسیری که معظم له تبیین کردند، حرکت کنند به طوری که رمز ماندگاری، موفقیت و استکبارستیزی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: باید نشستی با دانشگاه‌ها برگزار شود و انجمن‌های اسلامی، بسیج و سایر دستگاه‌ها فعال‌تر باشند و همه مدیران باید پای کار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی عنوان کرد: مسئولان مربوطه در جلسات ستاد باید حضور یابند و در صورت عدم حضور باید معاون مربوطه حضور پیدا کند که این موضوع مهمی است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد

سیدابراهیم رئیسی در نشست خبری مشترک با نخست‌وزیر پاکستان با بیان اینکه تدوام همکاری بین دو کشور در جهت منافع دو کشور تعریف می‌شود، اظهار کرد: ما مایل به ارتفای این روابط در سطوح بالا میان دو کشور هستیم. سطح روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور قابل قبول نیست و در گام اول ۱۰ میلیارد دلار افزایش یابد.

رئیس‌جمهوری همچنین با ابلاغ سلام رهبری انقلاب و ملت ایران به مردم پاکستان، اظهار کرد: به مردم پاکستان که همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی دفاع و مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت کردند و در خیابان‌های این کشور، آزادی قدس شریف را فریاد زدند و به مردمی که همیشه از حق و عدالت دفاع کرده‌اند و می‌کنند سلام و درود می‌فرستیم.

وی افزود: برای مردم و دولت پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی و کودک‌کشی و نسل‌کشی‌ای که به دست جنایتکار رژیم صهیونیستی با حمایت غربی‌ها و آمریکا در غزه انجام می‌شود، به ستوه آمدند و عدالت را فریاد می‌زنند، همواره احترام قائلیم و مواضع آنها را ستودنی می‌دانیم. 

رئیس دولت سیزدهم ادامه داد: آنچه که امروز مردم دنیا را غصه‌دار کرده این است که سازمان‌های بین‌المللی و سازمان‌های به‌ظاهر مدافع حقوق بشر کارآمدی خود را از دست داده‌اند. سازمان ملل کارآمدی خود را از دست داده و شورای امنیت وظیفه خود را انجام نمی‌دهد. مردم مسلمان ایران و پاکستان و مردم آزاده جهان همه به ستوه آمده‌اند، اما یقین داریم موضع امت اسلامی و مردم ایران و پاکستان و ملت مقاوم فلسطینی‌ها پاسخ خواهد داد و حتماً زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد.

رئیسی تاکید کرد: ایران و پاکستان فقط همسایه نیستند، بلکه روابط دو کشور تاریخی، تمدنی و عمیقاً اعتقادی و دینی است. امری که ملت بزرگ ایران را با ملت بزرگ پاکستان پیوند می‌دهد اعتقادات و باورهاست و این پیوند ناگسستنی است.

رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار بین ایران و پاکستان وجود دارد، اظهار کرد: حتماً تبادل این ظرفیت‌ها می‌تواند در جهت منافع دو کشور به کار گرفته شود. در نشست‌های مشترک با نخست‌وزیر پاکستان تصمیم گرفتیم روابط دو کشور را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، فرهنگی و در همه سطوح ارتقا ببخشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • مبلغ حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد