Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دو بوکسور نوجوان کشورمان با برتری مقابل حریفان خود، به جمع هشت نفر برتر رقابت‌های قهرمانی آسیا راه یافتند. تاریخ انتشار: 16:55 - 20 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۰۰۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان آسیا از پنجشنبه هفته گذشته در فجیره امارات آغاز شد و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، امروز (شنبه) در وزن ۵۰ کیلوگرم این مسابقات امیرمحسن اورجعلی‌زاده مقابل السادیک از عراق به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. در وزن ۶۳ کیلوگرم هم سهیل‌الله ورن در سه راند پیاپی مقابل ناصر از امارات به برتری دست یافت و به جمع هشت نفر برتر رسید.

در ادامه رقابت‌های امروز، از ساعاتی دیگر در وزن ۵۴ کیلوگرم، محمد پارسی با حیدر عبدولهابی از عراق و در وزن ۸۰ کیلوگرم عرشیا شعبانی‌پور با وانگ یائوفنگ از چین مبارزه می‌کنند.

ترکیب تیم نوجوانان بوکس ایران در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۴۸ کیلوگرم: پوریا سعیدی‌اصل
۵۰ کیلوگرم: امیرمحسن اورجعلی‌زاده
۵۲ کیلوگرم: علیرضا شعبان‌زاده
۵۴ کیلوگرم: محمد پارسی
۵۷ کیلوگرم: ابوالفضل فریدی
۶۰ کیلوگرم: سیدعلی هاشمی‌نسب
۶۳ کیلوگرم: سهیل‌الله ورن
۷۵ کیلوگرم: امیرحسین رضایی
۸۰ کیلوگرم: عرشیا شعبانی‌پور
۸۰+ کیلوگرم: امین ابراهیم‌زاده

هدایت این تیم بر عهده رضا مهدی‌پور است و مرتضی سپهوند و مرتضی خفایی به عنوان مربی او را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بوکس محمد پارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پرویزی و امیری به پیکار پایانی، ریگی و طهماسبی برنز گرفتند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بوکس جاده ابریشم که یکی از رقابت‌های قدیمی و مطرح جهان است از روز یکشنبه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در شهر باکو آغاز شده و تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور یافته است بر این اساس، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف عصر روز گذشته چهارشنبه ۸ فروردین برگزار شد و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان رفتند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده بود با "بوتلایف" از روسیه روبه‌رو شد و به برتری رسید تا فینالیست شود. پرویزی عصر امروز برای کسب نشان طلا با "اصیل‌بیک جلیل‌اوف" ازبکستانی دیدار می‌کند.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده بود با "خوجانزار‌" از ازبکستان مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد و با کسب مدال برنز به کارش پایان داد.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن قرقیزستانی را با شکست بدرقه کرده بود با "ایلگار سالاکوف" از جمهوری آذربایجان بالای رینگ رفت و با ارائه مبارزه‌ای حساب شده به برتری دست یافت. امیری عصر امروز در فینال با "الکساندر زیریانوف" از روسیه پیکار می‌کند.   در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته بود با "دارخان دوسیبای" از قزاقستان جدال کرد و در پایان ۳ راند مبارزه، این بوکسور قزاق بود که برنده شد تا کسری به مدال برنز بسنده کند.   باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسور‌های ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

دیگر خبرها

  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • صعود پرویزی و امیری به پیکار پایانی، ریگی و طهماسبی برنز گرفتند
  • پوریا امیری بوکسور ایرانی راهی فینال شد
  • دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند
  • لیگ برتر والیبال| شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها مقابل نماینده ارومیه
  • تورنمنت بوکس جاده ابریشم؛ طهماسبی سومین مدال ایران را قطعی کرد
  • بوکس جاده ابریشم؛ طهماسبی سومین برنز را قطعی کرد