Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@06:30:36 GMT

کیفیت مسابقات سراسری قرآن قابل توجه بود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۵۵۷۳

کیفیت مسابقات سراسری قرآن قابل توجه بود

زهرا سلطان‌پور، برگزیده رتبه سوم رشته حفظ کل چهل‌و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا اصفهان، اظهار کرد: من از پنج سالگی وارد فضای قرآنی شدم و در کلاس‌های مختلف تجوید، روخوانی و روانخوانی قرآن شرکت کردم، ولی حفظ حرفه‌ای را از 13 سالگی شروع کردم و در 16 سالگی حافظ کلقرآن  شدم.

وی ادامه داد: من از 16 سالگی در مسابقات قرآن شرکت می‌کردم و تقریبا ده سال است که در فضای مسابقات هستم، ولی این پنجمین سالی است که در رشته حفظ کل شرکت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال سطح شرکت کنندگان بسیار خوب بود و نسبت به سال‌های قبل همه در سطح خوبی قرار داشتند.

این شرکت کننده رشته حفظ کل مسابقات سراسری قرآن کریم در خصوص کیفیت اجرایی مسابقات خاطرنشان کرد: همه چیز در مسابقات به خوبی برگزار شد. اینکه می‌توانستیم یک همراه با خودمان به مسابقات بیاوریم امتیاز بسیار مثبتی بود و حتی خانم‌هایی که بچه‌هایشان را با خودشان آورده بودند توانستند آنها را نیز پذیرش کنند و از این نظر، مسئولین مسابقات با ما همراهی می‌کردند.

سلطان‌پور افزود: حضور در فعالیت‌های قرآنی تاثیر بسیار زیادی در زندگی من در حیطه درسی و زندگی شخصی دارد. مثلا با اینکه من در سال‌های کنکور به حفظ قرآن پرداخته بودم ولی همیشه شاگرد اول مدرسه بودم و حتی الان در دانشگاه نیز معدل الف و بالای 19 و نیم دارم.

وی گفت: قرآن در زندگی شخصی من مانند احترام به پدر و مادر یا در دیگر فعالیت‌های روزمره‌ام بسیار تاثیرگذار است. به نظر من همه انسان‌ها توانایی حفظ قرآن را دارند و من به آنها پیشنهاد می‌کنم هر روز حداقل یک آیه از قرآن را بخوانند و تاثیر آن را در زندگیشان ببینند.
انتهای پیام

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اصفهان مسابقات سراسری قرآن حافظ قرآن فعالیت های قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود نسبی کیفیت هوای تهران/ هوای پایتخت قابل قبول شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران بهبود یافته و در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6079393

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • امروز هوای تهران پاک است
  • تداوم هوای قابل قبول در پایتخت
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • بهبود نسبی کیفیت هوای تهران
  • هوای پایتخت قابل قبول شد
  • بهبود نسبی کیفیت هوای تهران/ هوای پایتخت قابل قبول شد
  • کیفیت خوب هوای تهران در فروردین
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است