Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:28:36 GMT

همایش استانی کویرنوردی در بجستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۵۹۰۸

همایش استانی کویرنوردی در بجستان برگزار شد

رییس اداره  ورزش و جوانان بجستان به خبرنگار ایرنا گفت: ۵۵ نفر از کوهنوردان شهرستان‌های مشهد، بجستان، بردسکن، خلیل آباد و کاشمر از جاذبه های کویرنوردی بجستان دیدن کردند.

علی اصغر اکبری گفت: شهرستان بجستان با جاذبه هایی مانند تپه های شنی و کویر نمک منطقه مناسبی برای فعالیت های کویرنوردی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بحستان هم به خبرنگار ایرنا گفت: کویر این شهرستان با طبیعت بکر و کم نظیر کویر یونسی و دریاچه سد کالشور همراه با غارهای فراوان مقصد مناسبی برای گردشگران و کویرنوردان است.

امان الله نوروزی افزود: در صورت ایجاد امکانات و زیرساختها و فراهم شدن بستر مناسب، بجستان می تواند به قطب گردشگری استان در زمینه های کویرنوردی تبدیل شود.

وی ادامه داد: به دلیل قابل دسترس بودن کویر این شهرستان کویرنوردان می توانند با وسایل نقلیه مناسب خود تا نزدیک تپه های شنی و دریاچه های نمکی رفته و از نزدیک از این جاذبه های زیبا دیدن کنند.

شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان رضوی بجستان همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور با حضور معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و مدیرکل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان برگزار می‌شود.
اعلام برنامه‌های آینده، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده، آشنایی با برخی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌ها و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از مهمترین موضوعات این گردهمایی است که روز دوم اردیبهشت از ساعت  ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ با حضور نمایندگان مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس به صورت برخط برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب با ۳ مصدوم
  • رییس جمهور استان سمنان را ترک کرد
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور