Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان همدان گفت: حامیان از ابتدای امسال ۱۲ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳۷ درصد رشد همراه بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه حامیان از ابتدای سال جاری ۸ میلیارد و ۲۲۱ میلیون تومان به ایتام و ۴ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان به فرزندان محسنین کمیته امداد استان همدان کمک کرده‌اند، گفت: طرح اکرام ایـتام از نیمه دوم سال ۷۸ با هدف حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازهای آن‌ها در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی و درمان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این طرح افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آن‌ها در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص اقدام می‌کنند.

ترکمانه گفت: در حال حاضر ۲۰ هزار و ۴۹۶ حامی نیکوکار از ۳ هزار و ۸۰۷ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان همدان حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان همچنین گفت: ۶ هزار و ۹۶۰ حامی نیز از ۲ هزار و ۹۹۸ فرزند محسنین، فرزندانی که پدر و مادر آن‌ها دارای بیماری‌های صعب‌العلاج است و یا توانایی پرداخت هزینه‌های کودک خود را ندارند حمایت می‌کنند.

پیمان ترکمانه میانگین کمک به هر یتیم را در ماه ۳۵۹ هزار تومان و سرانه کمک به محسنین را ۲۳۱ هزار تومان اعلام کرد و افزود: حامیان خیر در ۶ ماهه سال گذشته ۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان به فرزندان محسنین و ایتام کمک کرده‌اند.

کد خبر 4744297

منبع: مهر

کلیدواژه: اکرام ایتام کمیته امداد همدان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین شهرکرد گردشگری بیرجند استانداری سمنان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مازیار محمدی با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بود افزود: طی یکسال گذشته ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شده است.   وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضا‌های جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.   مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه وام خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود.

وی افزود: معرفی خانوار‌های تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • قضات و کارکنان عدلیه کرمان حامی ۱۳۵ کودک یتیم شدند
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد