Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول حوزه هنری استان اردبیل از تولید فیلم مستند «اویان» در راستای حمایت از کالای ایرانی خبرداد و گفت: در این فیلم سعی شده است ضمن بررسی ابعاد مصرف کالای ایرانی، ابعاد مصرف کالای خارجی و نتایج آن نیز مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما،امیر رجبی مسئول حوزه هنری استان اردبیل  بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تولید فیلم مستند «اویان» در راستای حمایت از کالای ایرانی توسط واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل خبرداد و گفت: در این فیلم سعی شده است ضمن بررسی ابعاد مصرف کالای ایرانی، ابعاد دیگر یا روی دیگر سکه یعنی ابعاد مصرف کالای خارجی و نتایج آن نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفته و به ساز و کارهای مؤثر در این راستا نیز اشاره گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی گفت: این مستند به عوامل موفقیت کشورهای همسایه در عرصه حمایت از کالاهای داخلی و همچنین آسیب شناسی از وضعیت کالاهای ایرانی پرداخته و راهکارهای عملی ارائه می‌نماید و فیلمبرداری آن در دو کشور ایران و ترکیه انجام شده است.   وی به عوامل تهیه این فیلم مشترک پرداخت و گفت:کارگردانی این فیلم مستند را «علیرضا پورنادری»، تصویربرداران ترکیه: هاکان ییلماز و لیلا قدیریان، تصویربردار ایران: بهزاد فرزانه وش، صدابردار: رحمان ابراهیمی، تدوین: بهزاد فرزانه وش و محقق: مژگان فرزانه وش، برعهده داشتند.  انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

مسعود ایرانی اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳ با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و از سوی دیگر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و بر همین اساس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌هایی در راستای تنظیم بازار با کنترل قیمت‌ها در کنار توزیع کالا‌های اساسی به نرخ مصوب در دستور کار قرار داد.

او با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین افزود: کارشناسان مربوطه در کنار تامین و توزیع یک هزار و ۵۲۵ تن گوشت و مرغ منجمد، برنج، شکر، سیب و پرتقال به منظور تامین کالا و تنظیم بازار، نسبت به انجام سه هزار و ۱۶۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی تولیدی، توزیعی و عرضه‌کننده خدمات رفاهی در استان اردبیل اقدام کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: همچنین یک هزار و ۱۶۶ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، بهداشت، اماکن عمومی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، غذا و دارو در این مدت به اجرا درآمد.

ایرانی تشکیل ۹۸۲ فقره پرونده با ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال برای تخلف‌های شناسایی شده از واحد‌های صنفی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این بازرسی‌ها در قالب طرح عید تا عید وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، اردبیل در بین ۳۱ استان رتبه دوم را کسب کرد.

او با اشاره به استمرار نظارت‌های ۲ ماه گذشته، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده مواردی مانند گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، صادر ننمودن فاکتور، احتکار و فروش اجباری کالا یا سایر تخلف‌های اقتصادی می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات «وعده صادق» در دستور کار قرار دارد
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!