Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:07:47 GMT

فیلم مستند اویان در حوزه هنری اردبیل تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۶۴۲۰

فیلم مستند اویان در حوزه هنری اردبیل تولید شد

به گزارش روز شنبه ایرنا ، در این فیلم تلاش شده ضمن بررسی ابعاد مصرف کالای ایرانی، ابعاد دیگر یا روی دیگر سکه یعنی ابعاد مصرف کالای خارجی و نتایج آن نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفته و به ساز و کارهای موثر در این راستا نیز اشاره شود.

کارگردانی این فیلم مستند را علیرضا پورنادری، تصویربرداران ترکیه هاکان ییلماز و لیلا قدیریان، تصویربردار ایران بهزاد فرزانه‌وش ، صدابردار رحمان ابراهیمی، تدوین بهزاد فرزانه‌وش و محقق مژگان فرزانه‌وش برعهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند به عوامل موفقیت کشورهای همسایه در عرصه حمایت از کالاهای داخلی و همچنین آسیب‌شناسی از وضعیت کالاهای ایرانی پرداخته و راهکارهای عملی ارائه می‌کند و فیلمبرداری آن در ۲ کشور ایران و ترکیه انجام شده است.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی حوزه هنری اردبیل فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور ظهر پنجشنبه در نشست استاندار با شرکت‌های دانش بنیان استان گفت: پیش بینی می‌شود شمار محصولات دانشمندان در سال جاری ۱۵۰۰ کالا افزایش شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۵۶ قلم کالای دانش بنیان در استان تولید شد، گفت: پیش بینی می‌شود این میزان در سال جاری به ۱۵۰۰ فقره برسد.

نخبگان زنجیره توسعه مازندران هستند

استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه معیار ارزیابی مدیران و ارزیابی آنان استفاده از رفیت‌های نخبگان و دانش بنیانی است، گفت نخبگان زنجیره توسعه مازندران به شمار می‌روند.

یوسف نوری در جلسه با جامعه نخبگان ا بیان اینکه امروز اسیر مدیریت‌های فرسایشی هستیم تصریح کرد دستگاه‌های اجرایی باید از شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنند.

وی با عنوان اینکه دانش پژوهان جوان و نخبگان باید مورد حمایت قرار گیرند تصریح کرده نخبگان محرک جامعه برای رسیدن به خودکفایی و قله دانایی است.

در این نشست فعالان شرکت‌های دانش بنیان در استان به بیان مسائل و انتظارات فراروی پرداختند.

کد خبر 6088520

دیگر خبرها

  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد