Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 2 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، مرتضی سلیمی بابیان اینکه ظرفیت ۶۰ هزارنفری در قرارگاه‌های چهارگانه مرزی هلال‌احمر برای اسکان دهی به زائران ایجادشده است، اظهار داشت: شش هزار نفر نیروی داوطلب روزانه در قرارگاه‌های هلال‌احمر در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

وی بابیان اینکه شب گذشته ۱۹ هزار نفر در این قرارگاه‌ها اسکان یافتند، تصریح کرد: در خاک عراق ۶۰ پایگاه درمانی توسط هلال‌احمر در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین و شهرهای زیارتی عراق ساماندهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4744643

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 مرتضی سلیمی سازمان امداد و نجات هلال احمر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین شهرکرد گردشگری بیرجند استانداری سمنان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده

حسین درویشی مدیرعامل هلال‌احمر فارس بیان کرد: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌وبلوچستان، امروز ۲۹ فروردین ماه جاری ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس جهت امدادرسانی به این استان اعزام شدند.

اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم‌های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران می‌باشند که با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی ائم از موتور پمپ آب، اسکان و تغذیه اضطراری عازم مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است