Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:27:30 GMT

کشف دام قاچاق در بوئین زهرا

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۶۴۴۳

کشف دام قاچاق در بوئین زهرا

 سرپرست فرماندهی انتظامی بویین زهرا شامگاه شنبه در خصوص جزییات این خبر گفت: ماموران پاسگاه محمدآباد با بررسی های لازم متوجه شدند که ۶ راس گوساله موجود در یک کامیون عبوری به صورت قاچاق حمل می شوند و فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی هستند.

سرهنگ حسین رشید تبار اظهار داشت: ماموران ضمت توقیف این کامیون، یک نفر متهم دستگیر  و تحویل مراجع قضائی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی  احشام قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده استریال به شهروندان توصیه کرد: در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس به موقع با ۱۱۰، پلیس را در مقابله جدی با قاچاقچیان یاری کنند.
۷۳۸۹ / ۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق انتظامی بویین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان رهایی صدها پرنده کمیاب زینتی و میمون از دست قاچاقچیان در مرزهای استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار شجاعی، اظهار داشت: ماموران همیشه مرزبانی استان در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق پرندگان زینتی در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله بررسی دقیق موضوع و شناسایی قاچاقچی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و قاچاقچیان را که در حال انتقال محموله قاچاق به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان پرنده‌های زینتی که قصد داشتند محموله خود را وارد کشور کنند، با مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی سمت مرزداران کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب اقدام مقابله‌ای انجام دادند و به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشتند و عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن محموله از محل متواری شدند.

شجاعی افزود: مأموران مرزبانی سیستان و بلوچستان اعزام شده به محل در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به کشف 224 قطعه پرنده زینتی از نوع عروس هلندی و مرغ مینا و 32 میمون شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان ارزش پرنده‌های کشف شده را بیش از 16 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا