Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان گیلان برگزار شد و در یکی از دیدارهای مهم، تیم های فوتبال نوجوانان شهرداری فومن و پرسپولیس رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری فومن با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داد.

تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن که در هفته هشتم این رقابت ها صدرنشینی را از تیم آینده سازان سیاهکل گرفته بود، در این دیدار نیز برتر از تیم نوجوانان پرسپولیس رشت ظاهر شد و با پیروزی در این بازی، به روند صدرنشینی خود در این مسابقات ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در سایر بازی های برگزار شده از هفته نهم این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان الماس اسالم تالش با نتیجه یک بر صفر تیم دخانیات گیلان را شکست داد و تیم فوتبال نوجوانان بنیادکار پره سر با نتیجه دو بر یک تیم اتحاد آبکنار بندرانزلی را مغلوب کرد.

در سایر بازی های برگزار شده این هفته نیز، دیدار تیم های فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان با کشاورز املش با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت با سه گل برابر تیم شهرداری خمام به برتری دست یافت.

اما در دیگر بازی حساس برگزار شده از هفته نهم این رقابت ها ، تیم های فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل و خزر لنگرود رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم آینده سازان سیاهکل با نتیجه یک بر صفر حریف خود  را مغلوب کرد تا این تیم نیز همچنان جزء صدرنشینان این رقابت ها باشد.

در جدول رده بندی این مسابقات و تا پایان هفته نهم رقابت های لیگ نوجوانان گیلان، تیم شهرداری فومن با کسب ۲۰ امتیاز صدرنشین است، تیم فوتبال نوجوانان الماس اسالم تالش نیز با ۲۰ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر دوم است و تیم آینده سازان سیاهکل با کسب ۱۹ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های نوجوانان استان گیلان ، ۱۲ تیم  به صورت دوره ای  و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

۷۲۸۵ / 6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان