Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:39:31 GMT

محمدخانی: پرسپولیس به مهاجمی در خور نامش نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۶۶۰۸

محمدخانی: پرسپولیس به مهاجمی در خور نامش نیاز دارد

مهاجم سابق تیم ملی اعتقاد دارد که پرسپولیس به مهاجمی در قواره گلزنی در حد نام این تیم نیاز دارد.

به گزارش "ورزش سه"، ناصر محمدخانی، مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی که در جمع پیشکسوتان این روزها حضور دارد و تمرینات خود را دنبال می‌کند، درباره آخرین وضعیت خود گفت: تمرین پیشکسوتان است و کنار همه هستیم. من چند وقتی است که بازی نمی کنم و از ناحیه زانو مصدوم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره بازیگری عمل کردم و رباطم هم آسیب دیده. چند ماه پیش استارت زدم و خوردم زمین و زانویم ورم کرد. الان کمی بهتر است. زمین اینجا هم چمن که نه، موکت است و آسیب می‌بینیم.

 

وی درباره شرایط پرسپولیس گفت: بد نیست، درست است که دو سه بازی را باختند اما نیاز به زمان دارند. تغییر و تحول در مدیریت، کادرفنی و مدیریت انجام شده و نیاز به هماهنگی بیشتری دارند. بازی به بازی بهتر خواهد شد. تماشاگر باید در کنار تیم باشد و حمایت کند و مسلما پرسپولیس مدعی قهرمانی خواهد بود.

ناصر محمدخانی درباره دیدار تیم ملی با کامبوج گفت: من پیش بینی بازی با هشت گل را می کردم اما 14 گل خوردند. فیفا فرصت خوبی برای آنها می‌دهد تا در این دیدارها پیشرفت کنند. قبلا تیم‌هایی مثل مالزی و سنگاپور را داشتیم که این شرایط را داشتند و الان آنها خیلی خوب شده‌اند و به سختی می‌توان به آنها گل زد. برای تیم‌هایی مثل کامبوج هم شرایط همینطور است و مطمئنا آنها در آینده تیم بهتری خواهند شد. عملکرد تیم ملی ایران نیز خوب بود و جای ستایش دارد که با نمایش تهاجمی خود شرایط را برای پیروزی ارزشمند برای هواداران شکل می‌دادند.
وی درباره حضور بانوان در استادیوم گفت: کار قشنگی بود. در همه جای دنیا خانم‌ها در استادیوم حاضر می‌شوند. این حرکت باید سال‌ها پیش انجام می شد. امیدوارم این حرکت تداوم داشته باشد. امیدوارم در لیگ هم بیایند. شما دیدید که با چه شور و شوقی تشویق می کردند و حتی در پایان بازی آنجا را تمیز کردند. امیدوارم این کلیدی که خورد و در تیم ملی این حرکت انجام شد در بازی های باشگاهی هم صورت گیرد.

مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس درباره ضعف خط هجومی پرسپولیس گفت: این تیم نیاز به هماهنگی و زمان دارد. مربی هنوز شناخت کافی نسبت به بازیکن ندارد. ما در خط حمله نیاز به بازیکن داریم. بازیکنی که شش دانگ باشد، تکنیکی و سرعتی و ضربه زن باشد و بتواند مدافع حریف را دور بزند و پنالتی بگیرد. ما به این مهاجم نیاز داریم. ما در دیدارهای اخیر ضعیف عمل کردیم. آقای علیپور دو سال پیش آقای گل شدند و اکنون هواداران توقع زیادی دارند و باید بیشتر از این تلاش کند.


وی درباره شکایتش از یکی از کانال‌های تلگرامی به دلیل انتشار برخی حواشی گفت: این شکایت را دنبال خواهیم کرد. به کمک وکیل شکایت کردیم و او دنبال این کار است. این کارهای ناشایست است و در فضای مجازی کار زشتی می کنند. چند بار این حرکت انجام شده و من دیدم که افزایش یافته و به همین دلیل شکایت کردم و وکیلم تا انتها این پرونده را دنبال خواهد کرد.

ناصر محمدخانی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناصر محمدخانی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد

نشست خبری پیش از بازی سرمربیان دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران که قرار بود امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شود، لغو شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران از بازی‌های جام حذفی فردا جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه از سال 18:15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک می‌رود، این در حالی است که ابتدا خبری منتشر شد که بازی بدون حضور تماشاگر است، اما دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از برگزاری بازی با حضور تماشاگر خبر داد و البته روز گذشته نیز اعلام شد این دیدار بدون حضور بانوان خواهد بود.

با این حال طبق روال هر بازی قرار بود تا نشست خبری پیش از بازی دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه در هتل امیرکبیر اراک برگزار شود که به دلیل عدم حضور به موقع تیم پرسپولیس تهران در اراک این نشست خبری لغو شد.

محسن صادقی، دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تایید این مطلب، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران و برگزاری نشست خبری اندیشیده شده بود، اما به دلیل اینکه تیم فوتبال پرسپولیس به موقع در اراک حضور نمی‌یابد این نشست خبری لغو شد.

وی افزود: البته در صورتی که مسئولان رسانه‌ای دو باشگاه فایل صوتی از سرمربی تیم‌ها ارسال کنند در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت، ولی در مجموع لغو نشست خبری پیش از بازی به اصحاب رسانه و خبرنگاران اعلام شده است.

به گزارش تسنیم، در بازی برگشت لیگ برتر در اراک نیز تیم پرسپولیس با تاخیر به اراک رسید و حتی با وجود حضور خبرنگاران چند ساعت بعد از نشست خبری سرمربی آلومینیوم نشست خبری برگزار نشد، این در حالی است که در آخرین بازی دو تیم در جام حذفی در فرودین ماه 1401 دو تیم به مصاف هم رفته و پرسپولیس با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم فوتبال آلومینیوم اراک شد.

براساس اعلام کمیته داوران در این بازی امیر عرب‌براقی، داوری این بازی را برعهده دارد و هادی طوسی و علی احمدی به عنوان دو کمک داور بازی وی را در این رقابت یاری می دهند، همچنین داور چهارم بازی نیز کیوان علی‌محمدی انتخاب شده است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است