Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@07:13:27 GMT

رانیری رسماً مربی سمپدوریا شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۶۸۹۴

همانطور که از چند روز قبل مشخص شده بود کلودیو رانیری رسماً هدایت سمپدوریا را پذیرفت و با این باشگاه قرارداد امضا کرد. 

اخبار ورزشی- قرارداد مربی ایتالیایی با این باشگاه 2 ساله است. وی جانشین دی‌فراچسکو شد که از 7 بازی در 6 بازی شکست خورد. 

نام رانیری پس از خلق حماسه در لیگ برتر انگلیس با باشگاه لسترسیتی و قهرمانی در انگلیس بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در انتهای فصل پیش نیز مربی رم ایتالیا شد. جالب اینجاست که وی در رم نیز جانشین دی‌فرانچسکو شده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس رانیری سمپدوریا دی فرانچسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کربکندی: باید ناکامی سپاهان کالبد شکافی شود/ مفاد قرارداد مانع برکناری مورایس شده است

رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ناکامی سپاهان  در کسب نتیجه برابر حریفان خود در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم سپاهان با این همه مهره در مقابل تیم ته جدولی نساجی متوقف شد و همه را با نتیجه تساوی ناامید کرد. به نظرم یک مشکلی در این تیم وجود دارد، اما اینکه چه کسی باید به این مشکل رسیدگی کند را نمی‌دانم. به هر حال طرفداران این تیم دارند حرص می‌خورند و تحت فشار هستند. اینکه با این همه حمایت از تیمی که همه چیز برای قهرمانی داشته است به این روز افتاده است کالبد شکافی قوی می‌خواهد تا ببینند این تیم چرا به این روز افتاده است. آیا بین بازیکنان و مربی مشکلی وجود دارد؟

همدلی بین بازیکنان و سرمربی مثل گذشته وجود ندارد 

او افزود: به طور طبیعی مشکل سپاهان فنی است، اما اینکه چه چیزی باعث چنین مشکلی شده را نمی‌دانم، چون به این تیم نزدیک نیستم، اما به نظر می‌آید همدلی بین بازیکنان و سرمربی مثل گذشته وجود ندارد. این تیم اصفهانی هیچ چیزی برای قهرمانی کم نداشته و امکانات  نرم افزاری و سخت افزاری داشته است. تیمی که هیچ گونه مشکل مالی نداشته است و کادر فنی خارجی و بازیکنان خوب و امکانات عالی در اختیارش بوده است. سپاهانی‌ها هر آنچه که یک تیم حرفه‌ای باید داشته باشد را دارند، اما متاسفانه نتایجی که می‌گیرند در اصفهان همه را نگران کرده است.

سپاهانی ها  به این صورت پیش بروند جام حذفی را از دست می دهند 

کربکندی درباره اینکه شهریار مغانلو و رضا اسدی  بهترین گلزنان لیگ در چند هفته اخیر در زدن گل مشکل دارند، گفت: سپاهان تیمی بود که به راحتی تیم‌ها را شکست می‌داد و مهره ها، کادر فنی و زمین  همان‌ها هستند، اما فقط یک مدیرعامل عوض شده است. اگر سپاهانی‌ها همین طور پیش بروند ممکن است جام حذفی هم از دست بدهند و حتی سهمیه گرفتنشان هم به خطر بیفتد.

در صورت نگرفتن سهمیه آسیایی باید عزای عمومی برای سپاهانی ها اعلام کرد 

پیشکسوت فوتبال اصفهان درباره اینکه سپاهان می‌تواند حداقل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد، گفت: به هر حال اگر سپاهان قهرمان نشود جای سوال دارد. همچنین  در صورتی که نتوانند حداقل سهمیه بگیرند باید عزای عمومی برای آنها اعلام کرد.  تیم سپاهان با این همه سرمایه گذاری و هزینه‌ای که کرده است و بهترین بازیکنان لیگ  را جمع آوری کرده است، نتواند نتیجه بگیرد جای تعجب دارد. به هر حال هر مربی غیر از مورایس بود اکنون برکنار شده بود.

برای نجات سپاهان باید راه حلی داشته باشند 

او تصریح کرد:  حالا نمی‌دانم قرارداد این مربی به چه شکلی هست؟ او  سال آینده هم با سپاهان قرارداد دارد و این خودش جای تعجب دارد که با یک مربی قرارداد ۳ ساله بسته می‌شود. اکنون هم به خاطر بالا رفتن قیمت دلار و قرارداد‌های سنگین در صورتی که بخواهند مورایس را برکنار کنند باید پول سال بعد هم به او بدهند. متاسفانه ما در بستن قراردادهایمان اصلا حرفه‌ای عمل نمی‌کنیم و همه حرف‌ها را دلالان و مدیر برنامه‌هایی که خارجی‌ها دارند همه چیز را در قرارداد خود می‌بینند، اما امضا کنندگان طرف مقابل هم یک بار هم قرارداد را نمی‌خوانند تا حداقل شرط و شروطی تعیین کنند. مثلا اگر تیم سپاهان نتیجه نمی‌گیرد یک راه حل برای نجات تیم و باشگاه گذاشته شود که به نظرم چیزی گذاشته نشده است به همین علت نمی‌توانند سرمربی پرتغالی خود را برکنار کنند.

شعار  بازگشت نویدکیا برای سپاهان امکان پذیر نیست 

کربکندی درباره اینکه هواداران سپاهان خواستار بازگشت  محرم نویدکیا به تیم سپاهان شدند، گفت: نویدکیا سرمربی تیم مس رفسنجان است و دارد خوب کار می‌کند و در نیم فصل نتایج خوبی گرفته است. اگر می‌خواستند نویدکیا را بیاورند که او را برکنار نمی‌کردند. نویدکیا زمانی که هدایت سپاهان را برعهده داشت تیم باانضباطی درست کرده بود، اما برکنارش کردند و یک مربی با هزینه‌های فوق العاده سنگین و کادر فنی کامل خارجی آوردند. فعلا که شعار تماشاگران برای باشگاه سپاهان امکان پذیر نیست.

مدیرعامل سپاهان نیم تواند مشکلات فنی تیم را برطرف کند 

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه مدیریت باشگاه سپاهان هم در ناکامی این تیم اصفهانی مقصر است، گفت: بازیکنان، کادر فنی و زمین مسابقه همان همیشگی هستند و تغییر نکردند، اما فقط ساکت رفته است و یک مدیر عامل از طرف کارخانه گذاشته اند و او هم هیچ چیزی را کم نگذاشته است. البته مدیرعامل نمی‌تواند تیم را ارنج  و مشکلات فنی را برطرف کند. مدیرعامل می‌تواند تدارکات و امکانات برای تیم در نظر بگیرد که همه این‌ها را نیکفر هم کرد. البته از همه سوال می‌کنند به جز مدیر فنی تیم سپاهان. به نظر می‌رسد سرمربی تیم چیزی را پاسخگو نیست.

سرمربی سپاهان نباید پشت اشتباهات داوری پنهان شود 

او درباره اینکه مورایس  اشتباهات داوری را جزو عوامل ناکامی تیم سپاهان می‌داند، گفت: اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها وجود دارد و همه از داوری شاکی هستند، اما اگر همه بهانه‌ها را در داوری داشته باشیم از لحاظ حرفه‌ای درست نیست. نباید پشت اشتباهات داوری ها  پنهان شویم و جوابگوی مسائل نباشیم.

مدیران سپاهان دیر بجنبند جام حذفی هم از دست می دهند 

کربکندی درباره اینکه تیم سپاهان به چه صورت از بحران خارج می‌شود، بیان کرد: من نمی‌دانم اکنون چه کسی در باشگاه سپاهان تصمیم گیرنده است  و مدیر چه کسی هست. به نظرم قرارداد‌ها قدیمی هست که دست باشگاه را بسته است. ما قرارداد‌ها را فقط تنظیم می‌کنیم و آنها هم قرارداد‌ها را امضا می‌کنند و هیچ بندی را نمی‌گذاریم که اگر مربی موفق نبود و بد نتیجه گرفت بتوانند تغییرش بدهند. من شنیدم جریمه ۲۰ درصدی  را در صورتی که  در قرارداد بازیکنان و مربیان سپاهان درج نشده باشد نمی‌توانند  از قراردادشان کسر کنند. یک مقدار قرارداد‌ها ایراد دارند و حیف است این تیم  اصفهانی به این روز افتاده است. صنعت نفت آبادان اولین برد خود را جلوی سپاهان کسب کرد و تیم ته جدولی نساجی در خانه سپاهان که هیچ کس تصور نمی‌کرد این اتفاق رخ بدهد توانست تساوی بگیرد. این اتفاقات خوب نیست و باید مقامات کارخانه و هیئت مدیره سپاهان  باید راهی را برای این قضیه در نظر بگیرند، چون اگر دیر بجنبند ممکن است هم جام جذفی و هم سهمیه آسیایی را از دست بدهند.

او درباره اینکه امیدی برای قهرمانی سپاهان وجود دارد، گفت: به هر حال هر کدام از این موقعیت‌ها را با بد بازی کردن از دست می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • پاکو خمز امروز از تراکتور جدا می‌شود؟
  • پاکو خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور؛ ادعای یک خبرگزاری
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • کربکندی: باید ناکامی سپاهان کالبد شکافی شود/ مفاد قرارداد مانع برکناری مورایس شده است
  • تایید وجود بند فسخ در قرارداد سباستین هونس با اشتوتگارت
  • همه به دنبال یحیی؛ گل‌محمدی گزینه جانشینی چهره‌های مطرح!
  • جلسه سرنوشت‌ساز نصیرزاده با خمس؛ «پاکو» راضی به رفتن می‌شود؟