Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@02:36:00 GMT

ویلموتس در انتظار پاسخ اینفانتینو به تاج (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۶۹۶۳

مارک ویلموتس چندماهی می شود که در ایران کار می کند ولی هنوز مبلغی بابت هدایت تیم ملی ایران دریافت نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، 25 اردیبهشت ماه 1398 بود که مارک ویلموتس برای اولین بار وارد ایران شد و پس از اینکه با امکانات فوتبال ایران آشنا شد، یکم خردادماه در بلژیک قرارداد خود را با مسئولان فدراسیون امضا کرد تا هدایت تیم ملی را در مسیر جام جهانی 2022 در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته جالب توجه و نگران کننده اما اینکه حالا نزدیک به 200 روز است که سرمربی بلژیکی، فعالیتش در فوتبال ایران را آغاز کرده ولی هنوز حتی یک ریال هم دریافت نکرده است.
این ها همه در شرایطی است که 6 میلیون دلار از درآمدهایی که متعلق به فدراسیون فوتبال ایران است، به دلیل تحریم های آمریکا بلوکه شده و مهدی تاج نمی تواند از آنها برای حل مشکلاتش استفاده کند.

 

در همین رابطه، مهدی تاج پس از بیانیه جانی اینفانتینو ریاست فدراسیون جهانی فوتبال که پس از حضور بانوان در استادیوم آزادی مقابل کامبوج منتشر شد، نامه ای به او ارسال کرد تا برای رفع تحریم آزادسازی پول های ایران، چاره ای بیاندیشید.

 

 

این روزها اما سرمربی 50 ساله بلژیکی تیم ملی به دور از وارد شدن به مسائل مالی، در حال انجام کاری است که شروع کرده ولی در صورتی که این روند همینطور ادامه پیدا کند  و پالس های مثبتی هم از دفتر فدراسیون جهانی واقع در زوریخ مخابره نشود، در ماه های آتی این احتمال وجود دارد که ویلموتس روشش را تغییر دهد.

مارک ویلموتس (سرمربی) تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بزرگ درباره چگونگی پاسخ به ایران؛ از حمله به انبار تسلیحاتی تا عملیات ترور!

یک مسئول صهیونیست در اظهاراتی گفت: پاسخ اسرائیل به ایران حمله به زیرساخت‌های نظامی، انبارهای تسلیحاتی و عملیات ترور مسئولان خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری واللا، وی تاکید کرد: ایرانی‌ها هنور حرف آخر خود را نزده‌اند و ارتش اسرائیل برای تحرکات بیشتر آماده می‌شود. این مسئول صهیونیست خاطرنشان کرد: ما باید حملات گسترده علیه منافع ایران را تصور کنیم، اما میدان اصلی جنگ ما نوار غزه است.

وی در ادامه افزود: منافع ایران در منطقه متعدد است و این امر باعث می‌شود که راه‌های زیادی پیش‌روی اسرائیل برای اقدام ایجاد شود.

اخیرا یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که آمریکا بر اساس ارزیابی مکالمات مقامات واشنگتن و رژیم صهیونیستی پیش از عملیات «وعده صادق» ایران، انتظار دارد که پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران «محدود» باشد.

شبکه آمریکایی ان‌بی‌سی در این باره گزارش داد که چهار مقام آمریکایی به شبکه ان‌بی‌سی گفتند مقامات واشنگتن انتظار دارند که گستره پاسخ رژیم صهیونیستی به حمله روز شنبه ایران به اهدافی در اراضی اشغالی، محدود و احتمالا شامل حمله علیه نیروهای نظامی و «نیروهای نیابتی تحت حمایت ایران» در خارج از ایران باشد.

همچنین سه مقام آمریکایی دیگر مدعی شدند که گزینه‌های رژیم صهیونیستی ممکن است شامل حملاتی در داخل سوریه باشد. این مقامات می‌گویند انتظار ندارند که پاسخ رژیم صهیونیستی هدف قرار دادن مقامات ارشد ایرانی باشد، بلکه در عوض، هدف قرار دادن محموله‌ها یا انبارهایی خواهد بود که ادعا می‌شود قطعات پیشرفته موشکی، تسلیحات یا قطعات و تجهیزاتی که از ایران برای حزب‌الله فرستاده می‌شود.

مقامات آمریکایی گفتند که واشنگتن قصد مشارکت در این پاسخ نظامی احتمالی را ندارد. آن‌ها انتظار دارند که رژیم صهیونیستی اطلاعات مربوط به اقداماتی را که انجام خواهد داد، از پیش با واشنگتن در میان بگذارد، به‌ویژه اگر برای آمریکایی‌ها در منطقه پیامدهایی منفی به همراه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • ادعای بزرگ درباره چگونگی پاسخ به ایران؛ از حمله به انبار تسلیحاتی تا عملیات ترور!
  • شبکه آمریکایی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • انتظار تازه آمریکا از پاسخ اسرائیلی‌ها؛ اقدام در خارج از ایران در دستور است؟
  • ان‌بی‌سی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • ادعای مقام صهیونیست درباره چگونگی پاسخ به ایران
  • انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!