Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، افسانه حسن نائبی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: این اردو به مدت ۶ روز در خانه هندبال قزوین برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: ۴۰ هندبالیست از استان های مختلف کشور در این اردو حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوی تیم ملی و مسابقات کشوری در قزوین امسال افزایش پیدا کرده است،اظهار داشت: این رویدادها به تقویت ورزش قهرمانی استان کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن نائبی یادآور شد: در هفته گذشته قزوین میزبان مسابقات قهرمانی ووشو و همچنین اردوی تیم ملی سنگنوردی بود و به زودی نیز میزبان مسابقات لیگ والیبال نشسته باشگاه های کشور و رقابت های کونگ کو کشور خواهیم بود.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین باشگاه های کشور رقابت والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰

مجید درویشی گفت: این رقابت‌ها با حضور ۵۰ بسکتبالیست دختر منتخب از استان‌های غرب کشور از فردا پنجشنبه به میزبانی اسدآباد برگزار می‌شود.

او گفت: استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان در این رویداد ملی حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: این استان با توجه به شرایط میزبانی ۱۰ بسکتبالیست منتخب در این رقابت‌ها خواهد داشت که توسط کمیته فنی هیات از شهر‌های مختلف برگزیده شده‌اند.

درویشی گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهد شد.

اسدآباد از قطب‌های اصلی بسکتبال استان همدان و غرب کشور است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود