Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:42:07 GMT

لرستان ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۷۰۹۷

لرستان ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی دارد

به گزارش ایرنا، محمود ثمینی روز شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی شهرستان خرم‌ آباد گفت: وزارت ارشاد ۱۴راهبرد اساسی را در جهت انجام وظایف خویش تعریف کرده که در این میان تقویت آداب و سنن گذشته ایرانی اسلامی و حمایت از هنر و رسانه از جمله مهمترین نکاتی است که بر عهده این مجموعه بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: اگر کمی با دقت مسائل استان را پیگیری کنیم خواهیم دید که لرستان ظرفیت های بزرگ فرهنگی هنری دارد که بر کسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: این استان هم در جریان جنگ تحمیلی و هم در تمامی مراحل انقلاب همواره پشت سر نظام حرکت کرده لذا چنین استانی مستحق این است که خدمات لازم را در راستای شکوفا کردن فرهنگ غنی اش دریافت کند.
ثمینی بیان کرد: در این استان جا برای کار بسیار است و بدنبال آن مسئولیت کارکنان این دستگاه فرهنگی نیز به مراتب خطیر و مهم خواهد بود.
وی با اشاره به وجود فرهنگ غنی عاشورایی در لرستان اضافه کرد: در کمتر استانی دیده می‌شود که جمع کثیری از مردمش تا روز اربعین حسینی سیاه پوش باشند و این نشان دهنده ارادت خاص مردم لرستان به ائمه است لذا تولید برنامه در این راستا نیز از الزامات است.
۷۲۶۴/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب استانی کتاب لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به یاسر احمدوند آمده است:

"نظر به نقش صنعت چاپ کشور در تولید و نشر آثار مکتوب و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و ایرانی و اهمیت آن در چرخه تولید و اشتغال زایی و نیز ضرورت معرفی توان و ظرفیت این صنعت فرهنگی و ارج نهادن به تلاشگران عرصه چاپ و نشر و تبین گفتمان فرهنگی در قالب برگزاری رویدادهای ملی، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان  «رئیس شورای راهبردی بیست و چهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال با بهره‌گیری از ظرفیت های سازمانی و صنفی در برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد ارزشمند فرهنگی موفق و موید باشید."

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر