Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به کثرت مراجعه به پارکینگ مهران اعلام کرد: به زائرانی که با خودروی شخصی به مرز مهران سفر می‌کنند توصیه می‌کنم حتما آدرس دقیق محل پارک وسیله نقلیه را یادداشت کنند. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محسن ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام یکی از مشکلات جدی در هنگام بازگشت زائران را پیدا کردن محل پارک خودروی زائران عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته فراموش کردن آدرس محل پارک خودرو یکی از مشکلات جدی در زمان بازگشت بود که سردرگمی و اتلاف زمان زیادی را موجب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام متذکر شد: برای جلوگیری از بروز این‌گونه مشکلات ضروری است زائران در زمان پارک خودروی خود حتماً آدرس و محل دقیق وسیله نقلیه خود را یادداشت کنند تا هنگام برگشت با مشکل مواجه نشوند.

وی تأکید کرد: با توجه به کثرت و تنوع پارکینگ‌ها موجود در مهران، صاحبان خودروها حتماً از صاحبان پارکینگ‌ها رسید دریافت کرده و آن را تا زمان برگشت نزد خود نگه‌دارند.

ناصری از پر شدن 70درصد ظرفیت کل پارکینگ‌های خارج شهر مهران خبر داد و گفت: در حال حاضر 30 درصد از ظرفیت پارکینگ‌ها باقی‌مانده است.

اخبار اربعین 98 |برخورد جدی با متخلفان افزایش نرخ کرایه در ‌مهران / هزینه پارکینگ برای 10 روز 50 هزار تومان استاخبار اربعین 98 | 70 درصد ظرفیت پارکینگ مهران تکمیل شد/ زائران نگران جای پارک خودرو نباشندآخرین وضعیت مرز مهران| ترافیک بی‌سابقه تا 70کیلومتری مرز مهران / رفع ‌مشکل کمبود پارکینگ در مرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام ضمن اشاره به افزایش آمار زائران اربعین در شهر مهران، اضافه کرد: به‌طور میانگین روزانه بیش از 3 هزار دستگاه خودرو وارد پارکینگ‌های مهران می‌شوند و این تعداد در روزهای منتهی به اربعین حسینی رو به افزایش است.

انتهای پیام/ز

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری

سرپرست گمرکات استان ایلام گفت: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی گمرکات استان ایلام، سهراب کمری اظهار کرد: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

وی افزود: این میزان کالا ارزشی بالغ بر ۹۲ میلیون و۳۲۰ هزار دلار داشته است.

سرپرست گمرکات استان ایلام ادامه داد: بیشتر کالاهای صادراتی از مرز مهران از جمله انواع محصولات کشاورزی، محصولات پتروشیمی، تجهیزات نیروگاهی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مصنوعات فلزی و پلاستیکی است.

کمری اضافه کرد: تعداد پروانه‌های خروج موقت صادرشده در این مدت رشد ۵۶۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به آمار تردد مسافر از مبادی ورودی و خروجی مرز مهران در فروردین گفت تشریفات گمرکی کالاهای به همراه بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در کمترین زمان توسط کارکنان گمرک ایلام در این بازه انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 747715

دیگر خبرها

  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس