Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:29:17 GMT

مسئولان برای موفقیت شاهین از نفع شخصی خود کم کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۷۴۴۹

مسئولان برای موفقیت شاهین از نفع شخصی خود کم کنند

مهدی پاشازاده شنبه شب پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در ارتباط با وضعیت تیم سابق خود افزود: تجربه تلخ سقوط تیم شاهین باید درسی باشد تا اکنون با حساسیت بیشتری نسبت به وضعیت آن تصمیم‌گیری شود.

وی بیان کرد: در اواخر حضورم در تیم شاهین بوشهر (پس از صعود شاهین به لیگ دسته یک) اختلاف‌هایی در تیم دیدم و با این ۲ دستگی حضور در بوشهر و تقابل و درگیری را صلاح ندیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاشازاده ادامه داد: همچنین با توجه به نام خوبی که در این استان به دلیل تجربه صعود با نمایندگانش داشتم با وجود سیاسی کاری‌ها ترجیح دادم از تیم شاهین جدا شوم.

وی همچنین مذاکره با مسئولان شاهین بوشهر برای هدایت این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور را تکذیب کرد و گفت: این چند روز که سرمربی شاهین از این تیم جدا شده هیچ مذاکره‌ای با من نشده و علاوه بر این با تیم شهرداری ماهشهر نیز قرارداد دارم و به تیم خود متعهد هستم.

پاشازاده در ارتباط با بازی تیمش با ایرانجوان بوشهر گفت: زمین مسابقه بسیار بی کیفیت بود تا جایی که وقتی پیش از مسابقه وارد زمین شدم تا مچ پای خود را در چمن دیدم که چنین شرایطی غیرقانونی است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه ناظر بازی پیش از برگزاری بازی زمین بازی را کنترل می‌کند انتظار می‌رفت نسبت به وضعیت زمین تصمیم‌گیری مناسبی می‌کرد.

پاشازاده ادامه داد: در این بازی از ابتدای بازی به حریف فشار وارد کردیم که نتیجه آن یک پنالتی بود که داور این پنالتی را نگرفت و شاید دلیل آن نیز مصلحت اندیشی برای نگرفتن پنالتی دقیقه یک علیه تیم میزبان بود.

وی افزود: چند تن از بازیکنان ما نیز بخاطر شرایط بد جوی در حالت عادی نبودند و نتوانستند تاکتیک‌های مدنظر را در زمین پیاده کنند.

پاشازاده ادامه داد:با اعلام پنالتی یکی از بهترین بازیکنان ما پشت توپ قرار گرفت که وی نیز با هدر دادن پنالتی روحیه خود را از دست داد و نتوانست به شرایط بازی برگردد.

تیم ایرانجوان بوشهر با این برد هفت امتیازی شد و با یک بازی کمتر به رده سوم جدول صعود کرد و شهرداری ماهشهر نیز با یک امتیاز در قعر جدول گروه خود باقی ماند.

ایرانجوان بوشهر در هفته پنجم بازی‌ها به مصاف نفت امیدیه می‌رود و شهرداری ماهشهر نیز در این هفته با تیم شهدای رزکان کرج دیدار می‌کند.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولان و مدیران حراست واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور سعید رازقی رئیس دانشگاه اسلامی استان بوشهر و هادی دشتی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست با ارائه گزارشی از مسائل، چالش‌ها و عملکرد حراست در سال گذشته و تشریح اجمالی برنامه‌های سال جدید، اظهار کرد: در دوره کنونی دانشگاه، تلاش کردیم دیدگاه‌های عموم نسبت به حراست و حفاظت فیزیکی تغییر کند و بیشتر تقویت بُعد فرهنگی فعالیت‌های مجموعه حراست در نظر گرفته شده است.

رضا آبشیرینی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از دغدغه‌های اصلی امروز مسئولان و دلسوزان جامعه و کشور است، ادامه داد: در این نشست ضمن تدوین برنامه عملکردی یک سال پیش رو، کارگاه آموزشی مدیریت فضای سایبری و مجازی و گزارش‌نویسی برای مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دیدگاه فعالیتی در مجموعه حراست دانشگاه، در نظر گرفتن منفعت کارمند، استاد، دانشجو و دانشگاه بر منفعت شخصی است، خواستار جدیت و دغدغه‌مندی بیشتر همکاران حراست در انجام وظایف و مسئولیت‌ها شد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم در این نشست با اشاره به اینکه حراست، خط مقدم ورود افراد به دانشگاه است، افزود: بُعد نظارتی و ارتباطی حراست بسیار تعیین‌کننده است و این بُعد می‌تواند عاملی برای جلوگیری از بسیاری از انحرافات و اصلاحات باشد.

هادی دشتی با اشاره به عملیات رزمندگان سپاه در پاسخ به وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «بزرگ‌نمایی ضعف‌های کشور خیانت است و باید این حماسه‌آفرینی‌ها که منجر به امیدآفرینی است، جامع و دقیق بازگو شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!