Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدودف و زورف فینال مسترز شانگهای 2019 را برگزار خواهند کرد.

طرفداری- چهره فینالیست های مسترز شانگهای مشخص شد.

دنیل مدودف و الکساندر زورف در حالی در فینال مسترز شانگهای به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دو تنیسور جوان تا به حال 4 بار به مصاف هم رفتند و زورف آلمانی در تمام بازی ها پیروز شده است. از جمله پیروزی های زورف مقابل مدودف می توان به مسترز میامی و مسترز کانادا در سال 2018 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زورف در 8 ست از 9 ست اخیر مقابل مدودف پیروز شده است.

مدودف 23 ساله، ششمین فینال متوالی خودش را تجربه می کند. 5 فینال قبلی او شامل قهرمانی در مسترز مونترال و نایب قهرمانی در گرند اسلم یو اس اوپن می شود. مدودف که در حال حاضر مرد شماره 4 تنیس جهان است، تا به حال 6 قهرمانی به دست آورده است.

زورف 22 سال سن دارد و سابقه قهرمانی در تور فینال جهانی سال 2018 و 3 مسترز 1000 امتیازی را در کارنامه دارد. مرد شماره 6 تنیس جهان در مجموع تا به حال 11 قهرمانی کسب کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا از کورس قهرمانی این مسابقات جا مانده باشد و اختلافش با آرسنال و منچسترسیتی بیشتر شود.

شاگردان یورگن کلوپ از اینکه موفق نشده بودند در این بازی به پیروزی برسند بسیار ناراحت و عصبانی بودند و فن دایک پس از پایان این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد که با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم و همچنین رونی مواجه شده است.

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« متاسفم اما فکر می‌کنم موضوع نگران کننده در اینجا این است که او کاپیتان است و می‌گوید که لیورپول از کورس قهرمانی عقب مانده و این اتفاقی است که در طول این فصل بارها رخ داده است.

او پس از شکست در دربی مشغول صحبت درباره این است که تیمش باید در بازی بعدی در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به میدان برود. این در حالی است که او و تمام بازیکنان لیورپول در حال حاضر فقط باید به تمرین فردا و پیروزی در بازی بعدی فکر کنند چون در این بازی شکست خوردند و باید دوست داشته باشند که هرچه زودتر این باخت را جبران کنند.

حرفی که می‌توانم به او بزنم این است که زودتر با این وضعیت کنار بیاید و آماده رقابت شود، در غیر این صورت لیورپول با این وضعیت شانسی نخواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان