Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از آماده ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان، ممکن است به دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور بماند.

طرفداری- در یک بازی خشن و پر برخورد، کلمبیا و شیلی در دیداری دوستانه به تساوی 0-0 رسیدند. در این بازی بیش از 40 خطا به ثبت رسید که برای یک بازی دوستانه، آمار عجیبی به نظر می رسد.

بازیکنان شیلی 27 بار روی کلمبیایی ها مرتکب خطا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است تیم ملی کلمبیا 14 شوت به سمت دروازه حریف زد درحالیکه این رقم برای شیلی فقط 1 شوت ثبت شده است. به نقل از AS در جریان این بازی خشن، دوان زاپاتا در دقیقه 22 آسیب دید و مجبور به ترک زمین شد. مصدومیت این مهاجم 28 ساله از ناحیه پای راست بود و جدی به نظر می رسید. او ممکن است بازی آینده کلمبیا مقابل الجزایر را از دست بدهد. ضمنا آتالانتا نیز نگران ستاره خط حمله خود است. این تیم ایتالیایی در هفته های آتی، 2 بار در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به میدان خواهد رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

احضار هافبک استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • پایان مصدومیت سردار
  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت سردار آزمون
  • مظفری‌ زاده: خمز نگران شده و می‌خواهد کنار خانواده اش باشد/ آلوز فردا در تمرین حاضر می‌شود