Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@17:04:30 GMT

انتقال ۲۸ مصدوم تصادف ۲ روز پیش در عراق به شیراز

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۸۰۰۵

انتقال ۲۸ مصدوم تصادف ۲ روز پیش در عراق به شیراز

به گزارش خبرنگار مهر، امشب، ۲۸ نفر از مصدومان ناشی از حادثه تصادف دو روز گذشته در کشور عراق از بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر به استان فارس به وسیله اورژانس هوایی از فرودگاه بین‌المللی آبادان به شیراز توسط کادر فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان منتقل شدند.

این جابجایی بنا بر درخواست مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس از اخذ پذیرش برای تمامی مصدومان در بیمارستان‌های استان فارس از سوی مرکز MCMC آبادان توسط یک فروند هواپیمای ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز ۲۵ نفر از ۵۳ نفر مصدومان این حادثه که در بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر بستری بودند به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند که توسط سپاه ناحیه آبادان اسکان و صبح امروز به شهر و دیار خود بازگشتند.

کد خبر 4744780

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 دانشکده علوم پزشکی آبادان مرز شلمچه دانشگاه علوم پزشکی شیراز اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین شهرکرد گردشگری استانداری سمنان بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، فرزین رضازاده اظهار کرد: شب گذشته به‌ دنبال گزارش تصادف سه خودروی پرشیا، سمند و پژو ۲۰۶، نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: هشت نفر از مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد منتقل و سه نفر درمان سرپایی دریافت کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: وضعیت مصدومان طبق گزارش کارشناسان اورژانس حاضر در صحنه پایدار است.

 این تصادف هیچ فوتی در پی نداشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت