Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@12:46:12 GMT

داروخانه متخلف جریمه شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۸۰۴۶

داروخانه متخلف جریمه شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: براساس شکایت شاکی خصوصی و معاونت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و نظریه کارشناسی کمیسیون ماده ١١ مبنی بر وجود ۵ تخلف یک داروخانه شامل عدم حضور مسئول فنی، عرضه وفروش دارو بدون حضور مسئولان فنی داروخانه، ارائه دارو به قیمت بالاتر از نرخ مصوب، عرضه و فروش مواد خوردنی فاقد مجوز و پروانه ساخت معتبر و نگهداری شیرخشک تاریخ مصرف گذشته، برای رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پرونده پس از سیر مراحل قانونی در شعبه مربوطه، متهم را به استناد مواد ۱۶، ۱۹، ۲۰ و ۱۳ قانون تعزیرات حکومتی در امور بهداشتی و درمانی مصوب ٢٣ اسفند ماه ۶٧ مجمع تشخیص مصلحت نظام به جریمه نقدی درحق دولت، استرداد مبلغ ٢ میلیون و ٢٢٢هزار ریال در حق شاکی و درج در پرونده پزشکی همچنین جمع آوری داروهای غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته محکوم کرد.

انتهای پیام/

20 / 20 دارو داروخانه داروخانه متخلف تعزیرات حکومتی استان تهران وجود ۵ تخلف یک داروخانه عدم حضور مسئول فنی عرضه وفروش دارو بدون حضور مسئولان فنی داروخانه ارائه دارو به قیمت بالاتر از نرخ مصوب عرضه و فروش مواد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دارو داروخانه داروخانه متخلف تعزیرات حکومتی استان تهران عرضه و فروش مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی

ایسنا/لرستان مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه یک شرکت که در قبال دریافت ارز دولتی به تعهدات خود عمل نکرده بود در تعزیرات حکومتی خبر داد.

علیرضا لطفی امروز نهم فروردین‌ماه اظهار کرد: پرونده شکایت بانک صادرات از یک شرکت که به دریافت ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو ارز دولتی اقدام کرده و تعهدات ارزی خود را ایفا نکرده بود در شعبه اول تجدید نظر تعزیرات حکومتی لرستان رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه با توجه به جواب استعلام‌ها، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۶ ماه، شرکت را به بازگرداندن عین ارز به میزان ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو به بانک شاکی محکوم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • همراهی داروخانه‌ها در عرضه شیرخشک دولتی تایید شد
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • ضبط ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط تعزیرات البرز
  • معرفی دو عطاری متخلف به مراجع قانونی در ارومیه
  • برخورد قانونی با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل