Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نونا قناعت مدیر استارت آپ یانیا ذوق در مراسم افتتاح این مرکز گفت: محدوده فعالیت این شتاب دهنده با تمرکز بر شهرستان گرمسار و ایوان کی و در حوزه‌های کویر و کشاورزی است.

او افزود: این استارت آپ در جهت مشاوره و آموزش به متقاضیان در بخش‌های کشاورزی و کویر فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ح

محدوده فعالیت مرکز شتاب دهنده یانیا ذوق ایوان کی در حوزه های کویر و کشاورزی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی مردمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک

عاون پژوهشی و فناوری دانشگاه اراک گفت: عملیات اجرایی تنها سایت زلزله نگاری استان مرکزی سال گذشته در این دانشگاه کلید خورده و تا ۲ ماه آتی افتتاح می شود.

حامد صفی خانی در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه سال گذشته در حوزه پژوهش‌های بنیادین دانشگاه اراک اقدامات مناسبی انجام شده است، گفت: سیاست‌های تشویقی برنامه وزارت علوم و تحقیقات بر این است که رقم تخصیصی که سالانه به اعضای هیئت علمی پرداخت می‌شود، به طور قابل توجهی رشد پیدا کند که بر اساس آمار موثق با پیاده سازی این سیاست، تغییرات مثبتی در این حوزه انجام شده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه اراک گفت: صنایع و اعضای هیأت علمی این مرکز علمی در حوزه ارتباط دانشگاه و صنعت نیز کارنامه موفقی دارند و در این راستا مکاتبات زیادی با حدود ۱۰۰۰ شرکت انجام و همایش‌های مختلفی برگزار شده است و خروجی این اقدامات سبب شده دانشگاه اراک، بر اساس اعلام گزارش وزارت علوم در برخی شاخص‌ها رتبه سوم را در سطح کشور کسب کند.

وی گفت: در شاخص تخصیص اعتبار طرح‌ها این دانشگاه رتبه سوم و در شاخص پایان نامه‌های تقاضا محور رتبه نهم را کسب کرده است و باید اذعان کرد که سال گذشته از مجموع ۱۳ کتاب برتر استان، ۱۱ کتاب متعلق به انتشارات دانشگاه اراک بوده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه اراک تصریح کرد: همچنین در حوزه کرسی‌های نظریه پردازی، سیاستی از ۲ سال گذشته مبنی بر خلأ گفتمانی ویژه رشته‌های علوم انسانی در دست پیگیری است و مباحث گفتمانی و مناظره به عنوان اولویت نخست مدنظر قرار دارد که در این خصوص سال گذشته ماهانه یک کرسی نظریه پردازی با کیفیت بالا در زوایای مختلف در این دانشگاه برگزار شد.

تابستان، مرکز رشد دانشگاه اراک با حضور وزیر علوم افتتاح می‌شود

صفی خانی با اشاره به حوزه فعالیت مرکز رشد و شرکت دانش بنیان در این دانشگاه گفت: تجهیز مرکز رشد جدید دانشگاه اراک در اولویت اقدامات است و منابع جذب شده این مرکز حدود ۹۰ درصد رشد داشته و تا اوایل تابستان در دانشگاه اراک با حضور وزیر افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: از سال گذشته عملیات اجرایی تنها سایت زلزله نگاری استان مرکزی نیز در این دانشگاه کلید خورد که اعتبار مورد نظر این طرح از مؤسسه ژئوفیزیک تهران جذب شده و مقرر است این مهم تا ۲ ماه آتی افتتاح شود.

افتتاح رصدخانه دانشگاه تا ۴ ماه آتی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اراک گفت: همچنین عملیات اجرایی رصد خانه دانشگاه از ۲ سال گذشته آغاز شده و به طور حتم تا ۴ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و چالش‌های مراکز رشد افزود: مباحث گفتمان‌های دانش بنیان حدود ۱۰ سال است که با نظر مقام معظم رهبری در کشور مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با اشاره به راه اندازی شورای بهبود رنکینگ دانشگاه‌ها در کشور گفت: این شورا حدود ۳۵ عضو دارد و این اعضا تلاش می‌کنند که جایگاه دانشگاه‌ها را طی ۳ سال آینده بیش از گذشته تقویت و ارتقا دهند، همچنین در حوزه ارتباط صنعت با دانشگاه، تلاش بر استمرار فرایند فعلی است و مکاتبات با سایر صنایع نیز با جدیت دنبال شود.

تزریق ۱۰۰ میلیون یورو اعتبار از صندوق توسعه ملی برای تجهیز دانشگاه‌های کشور

صفی خانی اضافه کرد: ثبات فرآیندها و تصمیمات در تمامی حوزه در سال جاری هدفگذاری شده و مقرر است که هر ماه در دانشگاه اراک یک کرسی نظریه پردازی با کیفیت برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه اراک همچنین در سطح کشور اتفاق بزرگی رقم خورده است، گفت: با موافقت رهبر معظم انقلاب، اجازه برداشت ۱۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای تزریق به دانشگاه‌های کشور برای حل مشکلات تجهیزات دانشگاه‌های کشور داده شد.

صفی خانی گفت: این میزان اعتبار تزریق شده به دانشگاه اراک در چند حوزه از جمله تعمیرات تجهیزات نیازمند صرف شد و حدود ۴ میلیارد تومان از این مبلغ هزینه تعمیر ۷۵ تجهیز شاخص در دانشگاه اراک شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پنجمین زلزله در لرستان رخ داد ۶۶۱۰ زلزله در ایران طی ۱۱ ماه

دیگر خبرها

  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک