Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا خلیلی نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ویژه فصل برداشت پسته ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکز این فرماندهی با اقدام اطلاعاتی و عملیاتی موفق به دستگیری ۶ نفرسارق و مالخر و کشف بیش از یک تن پسته و توقیف دو دستگاه خودرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به کشف در مجموع ۲ تن پسته در این طرح افزود: سارقان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

او ضمن تاکید بر بکارگیری نگهبانان مورد اعتماد در باغات پسته تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد نسبت به هشدار‌های پلیسی بی تفاوت بوده و زمینه وقوع سرقت را فراهم می‌کنند.

فرمانده انتظامی انار با بیان اینکه طرح‌های مبارزه با انواع سرقت‌ها با جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت، گفت: شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی سعی کنند از نگهبان و باغات خود در ساعات انتهای شب سرکشی داشته و موارد مشکوک را به ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/س

 

دستگیری باند سارقان و کشف یک تن پسته مسروقه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح دو روزه عملیاتی مبارزه با سارقان و مالخران احشام در استان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح ۱۴ سارق و چهار مال‌خر دستگیر شدند و متهمان به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه وقوع سرقت موجب بروز ناامنی در جامعه می‌شود، اظهار داشت: توجه به هشدارها، توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات حفاظتی توسط مردم می‌تواند از بروز بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کند.

وی افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح دو روزه عملیاتی مبارزه با سارقان و مال‌خران احشام در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ۱۴ سارق و چهار مال‌خر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، سارقان به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند و به همراه مال‌خران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

حدادی از مردم خواست به منظور پیشگیری از وقوع سرقت، هرگونه مورد مشکوک را جهت پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 746250

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • دستگیری سارق درختان جاده حیدره همدان
  • دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان