Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس حسینی پویا دادستان اهواز به عنوان مسئول رسیدگی به مشکلات فاضلاب اهواز از منطقه کوی مدرس بازدید کرد و دستور ویژه برای پیگیری موارد داد.

او افزود: چهارشنبه هفته گذشته مجدد بازدید میدانی از این کوی مدرس صورت گرفت و عملیات تعمیر و بهسازی خیابان‌ها بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی پویا اظهار داشت: با توجه به قطعی کابل‌های زیرزمینی مخابرات در چند نقطه و همچنین ریزش دیواره کانال دفع فاضلاب، تصمیم بر آن شد که عملیات بهسازی با دقت بیشتری صورت بگیرد تا ضمن تعمیر اساسی، از هدر رفت بیت المال نیز جلوگیری شود.

دادستان اهواز با بیان اینکه تعجیل در اتمام کار با وجود مشکلات زیربنایی موجود به صلاح نبود، تصریح کرد: دادستانی اهواز به صورت ویژه موضوع را پیگیری می‌کند و مردم کوی مدرس اهواز هیچ گونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:لزوم رفع مشکلات فاضلاب در شهر اهواز

حجت الاسلام صادق مرادی رییس کل دادگستری خوزستان نیز چندی پیش در پی پیگیری قرارگاه جهادی شهید فرجوانی و مکاتبه‌ای که با وی در این خصوص صورت گرفت با دستور ویژه‌ای عباس حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب اهواز را مسئول رسیدگی به مساله آب و فاضلاب کوی مدرس (خروسیه) کلانشهر اهواز کرد.

بررسی مشکل آب آشامیدنی، جاری بودن فاضلاب در خیابان‌ها، رها شدن خیابان‌های لوله گذاری شده بدون آسفالت از عمده مسایلی است که از سوی مردم مطرح شده بود که به گفته آنان این مسایل، مشکلات بهداشتی و آسیب به وسایل نقلیه را در پی داشته است.

با توجه به گزارش‌های رسیده مردمی به رییس کل دادگستری خوزستان، در دستور ویژه‌ای، دادستانی اهواز مامور ورود به موضوع و رسیدگی به آن شد.

ساکنان کوی مدرس اهواز بار‌ها از وضعیت ناهنجار فاضلاب، قطعی آب و مسایل بهداشتی که سلامت آنان را به خطر انداخته است انتقاد کرده و خواستار رسیدگی به این مشکلات پیش از شروع بارندگی‌های پاییزی شدند.

همچنین آنچه در این روز‌ها مشهود بود و به ویژه طی یک هفته گذشته سرعت بیشتری گرفت عملکرد آبفا در رفع این مشکلات بوده به طوری که مدیرعامل این شرکت پس از انتصاب تا کنون چندین مرحله برای نظارت بر روند پیشرف کار خود در این محل حضور پیدا می‌کرد.

انتهای پیام/گ

ورود دادستانی اهواز به مشکلات فاضلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، بابک سوری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان ict کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۶۰ شرکت استان از خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات است و شرکت‌هایی که در این زمینه کار می‌کنند باید بتوانند ماحصل دستاوردهای خود را به صنعت، عملیات و ورود محصولات فیزیکی در استان تزریق کنند.

وی بیان کرد: تولید نرم افزار در استان خوب است اما باید کارهای شرکت‌های فناوری اطلاعات در حوزه صنعت کاربرد خود را نشان دهد و به افزایش محصول و تولید خدمات منجر شود.

سوری خاطرنشان کرد: روزانه پیگیر بهبود فیزیکی زیرساخت‌های فیزیکی که بیشتر تأمین مکان است هستیم و تلاش خود را در این راستا بکار می بریم.

وی کمبود تسهیلات، حمایت مالی و سایر مشکلات مطرح شده توسط شرکت‌های فناوری اطلاعات در این جلسه را درست دانست و بیان کرد: باید شرکت‌ها نوآوری و خلاقیت به خرج دهند تا کارهای خلاقانه داشته باشند.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان عنوان کرد: ماهیت نوآوری در کار شرکت‌های فناوری باید دنبال شود و فکرهای متفاوت ارائه شود تا شاهد پیشرفت این شرکت‌ها در استان باشیم.

سوری اضافه کرد: افزایش امکانات و کاهش مشکلات هدف ماست و پیگیر این موارد در استان هستیم.

کد خبر 6087574

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲