Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@15:30:15 GMT

اخاذی از رانندگان توسط باندخانوادگی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۸۵۷۲

اخاذی از رانندگان توسط باندخانوادگی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌اوایل شهریور امسال بود که ماموران پلیس تهران با مراجعه چند راننده که همگی ادعا می‌کردند چند مرد در تصادفات ساختگی دست به اخاذی از آن‌ها زده اند، مواجه شدند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران برای دستگیری عاملان این تصادفات ساختگی وارد عمل شوند.

با بررسی‌های پلیس مشخص شد که چند مرد با نزدیک شدن به خودرو‌ها خودشان را به خودرو‌ها می‌زنند و در نقش تصادف ساختگی از سوژه‌ها پول می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا این که ماموران با اقدامات فنی و پلیسی چهار مرد جوان را که همگی اعضای یک خانواده بودند در عملیات پلیسی دستگیر کردند. تحقیقات حاکی از آن بود که داماد خانواده همراه سه برادرزن خود در این سرقت‌ها حضور داشته است و آن‌ها پول زیادی نیز اخاذی کرده اند.

حمید ۴۲ ساله که داماد خانواده است ادعا می‌کند به خاطر نداشتن پول اجاره خانه همراه برادر‌های همسرش این سرقت‌ها را انجام می‌داده است.

این مرد در اعترافاتش گفت: سال گذشته از طریق رسانه‌ها شنیدیم یک باند ۱۱ نفره با تصادف‌های ساختگی از مردم اخاذی می‌کنند تا این که من به خاطر مشکلات مالی و نداشتن اجاره خانه به فکر چاره بودم که یک شب که با برادر‌های همسرم دور هم جمع شده بودیم تصمیم به این کار گرفتیم.

وی افزود: از قبل سوژه‌ها را شناسایی می‌کردیم و به برادر‌های زنم اطلاع می‌دادم و سپس یکی از آن‌ها خودش را به خودرو نزدیک می‌کرد و به طور مثال دستش را به آینه خودرو می‌زد و با این ترفند من نیز به کمک او می‌رفتم و با چرب زبانی راننده را وسوسه می‌کردم که پولی به مرد جوان که برادرزنم است بپردازد و برود، باور کنید از کسی به زور و اجبار پول نمی‌گرفتیم.

برادر‌های همسر این مرد نیز که هر یک به بهانه‌ای وارد باند شده بودند ادعا کردند به خاطر اعتیاد و کمک به بیماری مادرشان دست به این کار زدند و فکر نمی‌کردند دستگیر شوند.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث باند خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!

جلال رشیدی کوچی که برای انتخابات اخیر مجلس رد صلاحیت شد، در توییتی نوشت: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب گشت ارشاد کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد و خسارت‌های سنگینی را به ملت و نظام تحمیل کرد.

 

آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب ⁧ گشت ارشاد⁩ کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد و خسارت‌های سنگینی را به ملت و نظام تحمیل کرد. ‏تکرار شوم گشت ارشاد تفکر ضد ایران و ضد اسلام است و جز تقویت انزجار، خشم، نفرت و از بین بردن دستاوردها، هیچ عائدی نخواهد داشت.

‏نکن برادر

‏نکن!

دیگر خبرها

  • جیمز باند جدید را هوش مصنوعی انتخاب کرد/ هنری کویل در کنار مارگو رابی
  • ۲۴ مورد کلاهبرداری مدارک پزشکی و تصادف ساختگی در پارسال
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!
  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • برادر کشی در فارس
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت