Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@18:54:17 GMT

برگزاری مسابقه «رستاخیز یادها» در البرز

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۸۸۲۱

برگزاری مسابقه «رستاخیز یادها» در البرز

محمد مهرابی، معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز گفت: حوزه هنری البرز با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان،‌ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و سازمان فضای مجازی سراج به مناسبت ایام اربعین حسینی مسابقه خاطره نگاری اربعین را با عنوان «رستخیز یادها» برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مراسم پیاده‌روی اربعین که امروزه یکی از آئین‌های بزرگ شیعیان محسوب می شود، نقطه عطفی است تا تمام آزادگان جهان به شکل متحد گردهمایی باشکوهی را رقم بزنند. با توجه به حضور ادیان و اقوام مختلف در این مراسم و با هدف ثبت خاطرات و وقایع، مسابقه خاطره اربعین فراخوان شد.
مهرابی مطرح کرد: اربعین تجلی ظهور، وحدت و همگرایی ادیان و مذاهب، ‌مهمان نوازی برادران عراقی،‌ مشارکت اقوام و ملل، شور حسینی و غیره از موضوعات این مسابقه هستند و شرکت‌کنندگان می‌توانند خاطرات خود را به صورت متن، ‌صوت و یا فایل ویدئویی ارسال کنند.
این مسئول بیان کرد: به برگزیده اول این مسابقه مبلغ 30 میلیون ریال، نفر دوم 20 میلیون ریال، نفر سوم 10 میلیون ریال و به دیگر برگزیدگان پنج جایزه نقدی به ارزش پنج میلیون ریال اهدا خواهد شد.
وی در پایان گفت: علاقمندان جهت اطلاع از روند برگزاری و شرکت در مسابقه می‌توانند تا 10 آبان ماه از طریق وب سایت www.artalborz.ir اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی مهرابی حوزه هنری مسابقه خاطره گویی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه، تیم‌های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدایی روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل‌های برگزاری آزمون حضور دارند.

وی افزود: داوطلبان و خانواده‌های آنها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون خودداری کنند تا موجب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود. تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور البرز پوشش ترافیکی داده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کنند و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6086504

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز