Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان شماره یک ژرمن ها از نیمکت نشینی در بازی با آرژانتین خوشحال نیست اما گفت برای او و همه بازیکنان، منافع تیم ملی آلمان در اولویت قرار دارد.

طرفداری- در هفته هشتم مرحله مقدماتی یورو 2020، تیم ملی آلمان میهمان استونی است. مارک آندره تراشتگن پس از نیمکت نشینی در بازی با آرژانتین، دروازه بان مانشافت مقابل استونی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانوئل نویر در بازی با آرژانتین نیمکت نشین بود و جای خود را به مارک آندره تراشتگن داد. به نقل از وبسایت گل؛ مانوئل نویر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با استونی گفت:

ترجیح می دادم مقابل آرژانتین هم بازی کنم. واضح است که می خواستم در هر دو بازی (مقابل آرژانتین و استونی) در ترکیب باشم اما دیدار با استونی، یک بازی رسمی است. سه امتیاز اهمیت دارد و آماده هستم. تراشتگن؟ امیدوارم که همه دیده باشند؛ ما همچون همیشه رابطه خوبی داریم. او عملکرد خوبی مقابل آرژانتین داشت. برای همه دروازه بانان آلمان، تیم در اولویت قرار دارد. فقط بحث من و تراشتگن نیست؛ کوین تراپ و برند لنو نیز همینطور هستند.

الکساندر نوبل؟ او روند خوبی را طی می کند؛ از شالکه شروع کرد و عملکرد خوبی در یورو زیر 21 سال داشت. وی به تجربه بیشتری نیاز دارد تا سطح خود را بالاتر ببرد. نشانه های خوبی در مورد آینده تیم ملی آلمان وجود دارد و نوبل هم یکی از این نشانه هاست. آیا او به موفقیت های من خواهد رسید؟ احتمالش وجود دارد.

زمان خداحافظی از تیم ملی؟ هنوز چیزی در این مورد برای اعلام کردن وجود ندارد؛ آماده هستم و عملکرد خوبی دارم بنابراین دلیلی ندارد به خداحافظی از تیم ملی فکر کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!

مدافع تیم فوتبال تراکتور از اینکه در جلسه خداحافظی خمس با بازیکنان این تیم حضور نداشته است، ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مصدومیتی که در بازی با ذوب‌آهن دچارش شد، گفت: اصلاً دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد و می‌خواستم در این مقطع به تراکتور کمک کنم. به هر حال این اتفاق برای من رخ داد و همه چیز را به حساب حکمت می‌گذارم. فعلاً باید مراحل درمانی را پشت سر بگذارم و بازگشتم به میادین یک ماه طول خواهد کشید.

با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت

 

وی که معمولاً توسط سرمربی اسپانیایی و سابق تراکتور کمتر به بازی گرفته می‌شد، در مورد جدایی این مربی تصریح کرد: نظری در مورد ایشان و جدایی‌اش ندارم و دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم. خیلی وقت‌ها باید سکوت کرد و در حال حاضر آرامش تیم از هر چیزی مهمتر است. امیدوارم تراکتور نتایج خوبی بگیرد تا هواداران و مردن تبریز خوشحال شوند، این از هر چیزی مهمتر است.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا خمس با او مشکل خاصی داشته است، یادآور شد: همیشه یاد گرفتم بدون حاشیه کارم را انجام دهم و نیازی هم نیست توضیح بدهم تا خودم را بالا ببرم. به قولی توضیح دادن نشانه ضعف است. بهتر است نگاهی به مصاحبه‌ها و کنفرانس‌های خبری خمس در گذشته بیندازید، به هر حال او چند بار در مورد من صحبت کرد و اگر به آن صحبت‌ها نگاه کنید خیلی چیزها دستگیرتان می‌شود. خیلی خوشحالم که در جلسه خداحافظی خمس با بازیکنان حضور نداشتم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ما در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد. در جام حذفی هم این فرصت را داریم تا قهرمان شویم و قهرمانی در این جام بهترین اتفاق برای ماست تا فصل را با اتفاقی خوب به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول