Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌روز‌ها بدون تیم بودن برانکو و از طرفی عدم کسب نتایج خوب توسط پرسپولیس تحت هدایت کالدرون باعث شده عده‌ای از هواداران این تیم خواهان بازگشت سرمربی موفق کروات به تیم سابقش را داشته باشند، اما خود برانکو عقیده دارد هواداران این تیم باید از سرمربی خود حمایت کنند و کالدرون با داشتن زمان می‌تواند بر مشکلات غلبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌ها را با تایید قهرمانی سوپرجام توسط دادگاه حکمیت ورزش شروع می‌کنیم. این هم از نظر هواداران پرسپولیس یک پیروزی به حساب می‌آید و آن را به عنوان یکی از افتخارات زمان همکاری با شما با ارزش می‌دانند.

در همان روز بازی که تیم حریف در زمین حاضر نشد این جام به ما رسیده بود. شکایت به فیفا و مراجع بین‌المللی قرار نبود تغییری در این موضوع ایجاد کند.

۷ جام در طول ۴ سال حضور در ایران آمار شگفت‌انگیزی است.

بله دوران شیرین و فراموش‌نشدنی بود، ولی حیف که حسرت جام هشتم که همان جام قهرمانی در آسیا بود برای ما باقی ماند.

پرسپولیس هم اوضاع خوبی ندارد و مورد انتقاد هواداران است.

قبل از هر چیز باید بگویم مهم این است که پرسپولیس تیم خوبی دارد و قطعا در کنار سپاهان، پدیده، تراکتور و استقلال شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی است و طبیعتا نیاز به زمان دارد. به سرمربی جدید باید فرصت داد تا با شرایط تطبیق پیدا کند.

برسیم به ماجرای طلب شما از پرسپولیس و مذاکراتی که برای توافق با باشگاه داشتید. تا الان چطور پیش رفته است؟

پرونده در فیفا در جریان است و روال خودش را طی می‌کند. در اینجا همه چیز به باشگاه بستگی دارد و ارتباطی به ما ندارد.

صحبت از تخفیف ۶۰ درصدی هم بود؟

بله در مورد تخفیف هم صحبت کردیم تا بخشی از طلب‌مان را ببخشیم تا این مشکل برطرف شود، ولی باشگاه می‌گوید طلبت را به عنوان مبلغ آزاد شدن قرارداد و رضایت‌نامه لحاظ و تسویه حساب کن و مدعی هستند در صورت داشتن قرارداد از این تیم جدا شدم، ولی جدایی من کاملا قانونی بود.

یکی از بدشانسی‌های شما کار همزمان با کی‌روش در ایران بود که چالش‌های زیادی داشتید، ولی حالا ویلموتس به جایش آمده و رفتار متفاوتی دارد. برای مثال بازی‌های لیگ را از نزدیک می‌بیند.

من بدشانسی نداشتم و کی‌روش بدشانس بود که من در زمان او هدایت پرسپولیس را به دست داشتم. واقعا چه کسی به کی‌روش اجازه داد در ۷، ۸ سال حضورش در ایران حتی یک مسابقه را هم از نزدیک نبیند؟ این رفتار به هیچ وجه حرفه‌ای نبود. کار یک مربی این است که با تعامل با افراد و تبادل نظر بهترین تصمیم را بگیرد. به نظرم ویلموتس حرفه‌ای‌تر از کی‌روش است.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی برانکو ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی

دقایقی پیش سهام پرسپولیس و استقلال در بازار پایه فرابورس معامله شد تا این دو باشگاه رسما واگذار شوند و سیطره دولت بر آنها به پایان برسد.

البته سازمان خصوصی‌سازی و بازار فرابورس هنوز اطلاعیه رسمی در مورد فروش سهام این دو باشگاه را منتشر نکرده، اما براساس آنچه در بازار پایه فرابورس مشاهده می‌شود، واگذاری سهام بلوکی این دو باشگاه انجام شده است.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس معادل ۳۱۹۰ میلیارد تومان و همین مقدار از سهام استقلال با قیمت ۲۷۴۸ فروخته شده تا در آستانه موعد مقرر برای لایسنس حرفه‌ای تکلیف این دو باشگاه روشن شود.

این در حالی است که براساس اعلام قبلی، صلاحیت خریداران پرسپولیس و استقلال نیز تایید شده و آنها مشکلی برای مالکیت و اداره بزرگترین باشگاه‌های ورزشی ایران نخواهند داشت.

همچنین اگرچه هنوز به‌صورت رسمی اطلاع‌رسانی نشده، اما مالک جدید پرسپولیس کنسرسیوم متشکل از بانک‌های غیردولتی شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین خواهد بود و سهامدار جدید استقلال هم شرکت پتروشیمی خلیج فارس است.

با این واگذاری به نظر می‌رسد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مشکلی از جهت دریافت مجوز حرفه‌ای از نظر مالکیت نداشته باشند.

منبع: ورزش سه

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی
  • استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • ستاره WWE مصدومیت خود را تایید کرد؛ برخلاف سی ام پانک ترسو و رقت‌انگیز نیستم
  • رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!