Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک شیلیایی بلوگرانا امیدوار به کسب سه گانه در انتهای فصل است.

طرفداری- آرتورو ویدال می گوید به بارسلونا نیامده تا پس از مدت کوتاهی این تیم را ترک کند اما معتقد است اگر از طرف باشگاه به وی گفته شود که تیم را ترک کند این کار را خواهد کرد.

ویدال با روزنامه اسپورت مصاحبه ای انجام داده است. او ابتدا در مورد چند هفته ابتدایی فصل و رسیدن به آمادگی خود پس از دیر اضافه شدن به تمرینات صحبت کرده است:

وقتی در بهترین تیم دنیا حضور دارید موظف هستید هنگامی که فرصتی به دست می آورید آماده باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع فصل برایم کاملا دشوار بود اما آرام باقی ماندم و سخت تمرین کردم. نمی دانم که آیا بازی نکردن من در ابتدای فصل به دلیل قرار نداشتن در بهترین فرم جسمانی خود بود یا نه و فقط سرمربی تیم است که از این موضوع اطلاع دارد زیرا تصمیمات را او اتخاذ می کند. واضح است که من و آرتور ملو به دلیل حضور در کوپا آمریکا دیرتر به تمرینات رسیدیم و پس از ملحق شدن به تیم سخت کار کردیم تا دوباره آماده شویم.

در بازی با اینتر احساس راحتی داشتم و مطمئن نیستم که آیا من در تغییر روند آن بازی نقش داشتم یا نه. در آن دیدار وقتی به میدان رفتم فقط به این فکر می کردم که تمام توان خود را به منظور کمک به تیم بگذارم. تعریف بازیکنان از من؟ ستایش شدن همیشه زیباست و برای من مهم است. تعریف مسی که کاپیتان و بازیکن شماره یک تیم به شمار می رود باعث می شود حتی بیشتر احساس افتخار کنم. امیدوارم همچنان بتوانم با ارائه بهترین های خود، برای تیم مفید باشم. 

هافبک شیلیایی در مورد سبک خود و همچنین به دردسر افتادن بارسلونا در بازی های ابتدای فصل نیز گفت:

در تیم هافبک های بسیار مشابهی وجود دارند اما سبک بازی من متفاوت است. ویژگی های من با بوسکتس، دی یونگ، آرتور تفاوت دارد و شاید راکیتیچ کمی به من شبیه تر باشد اما بازهم بین من و او تفاوت هایی وجود دارد. من مجبورم در بازی ها حمله کنم، به دفاع کردن بپردازم و فضای زیادی را پوشش دهم. مربی بازیکنان زیادی را امتحان کرده و می داند تیم به چه چیزهایی نیاز دارد. در هر صورت، این بهتر است که به دردسر افتادن و افت و خیز های ما به جای انتهای فصل در ابتدای آن بوده است. به یاد بیاورید که فصل قبل را چقدر خوب شروع کردیم اما در پایان چگونه کارمان را به اتمام رساندیم. امیدواریم به روند پیشرفت ادامه دهیم و فصل را با فتح سه جام به پایان برسانیم. 

در تابستان قبل صحبت از انتقال ویدال به تیمی مثل اینتر مطرح بود. او در این باره و همچنین تمایل خود برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در انتهای فصل که در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگزار خواهد شد نیز گفت:

از حضور در بارسا خوشحالم. به اینجا آمدم تا موفق باشم و به تیم در راه کسب عناوین کمک کنم. همانگونه که در تیم های قبلی خود بازیکنی مهم بودم، هدفم از روز اول حضور در بارسا نیز این بوده که عضو مهمی برای این تیم باشم. به اینجا نیامده ام که هر زمان، پنجره نقل و انتقالاتی باز شد تیم خود را تغییر دهم. اگر مربی یا باشگاه به من بگویند تیم را ترک کن آنگاه جدا خواهم شد. اما هنوز اعتقاد دارم می توانم کمک بیشتری به بارسا کنم و می خواهم در اینجا به دستاوردهای بیشتری برسم. نیاز دارم قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کنم و از روز اول حضورم در بارسلونا گفته ام که علاقه وافری به کسب آن دارم. رویای حضور در فینال استانبول را دارم و اگر به دیدار پایانی رسیدیم برایم مهم نیست در مقابل چه تیمی قرار بگیریم. بارسلونا تیمی است که نیاز به فتح لیگ قهرمانان دارد و باید کوپا دل ری را نیز فتح کند و قهرمانی در لالیگا را نیز از دست ندهد. می دانم که این سخت است اما بازیکنان لازم برای دستیابی به آن را در اختیار داریم. در تیم عطش زیادی برای بردن تمام عناوین دیده می شود و همگی می دانیم که این فصل می تواند فصل ما باشد. 

هافبک سابق بایرن مونیخ و یوونتوس در مورد دیدار الکلاسیکو که قرار است دو هفته دیگر برگزار شود نیز گفت:

رئال مادرید همواره قدرتمند است. آنها بازیکنان خوبی دارند و خریدهای خوبی نیز انجام داده اند. رئال رقیب مستقیم ما است ولی برای ما اهمیت دارد که به رشد خود ادامه دهیم.

ویدال در پایان در مورد آنتوان گریزمان و آنسو فاتی نیز گفت:

برای گریزمان تطبیق پذیری دشوار بوده است. او از تیمی به بارسلونا آمده که فوتبال را در سبک متفاوت تری بازی می کند (اتلتیکو مادرید) اما آنتوان کیفیت بالایی دارد. همه ما می دانیم گریزمان یکی از بهترین بازیکنان دنیا محسوب می شود. کاری که باید انجام دهیم این است که به او زمان بدهیم و در موردش صبور باشیم. هنگامی که او خواسته های مربی از خود را درک کند مطمئن هستم می تواند کمک زیادی به تیم کند. فاتی آینده درخشانی در مقابل دارد. او بسیار جوان است اما کیفیت بالای خود را نشان داده است. با این حال در مورد فاتی نیز باید آرام باشیم و ضمن کمک کردن به وی، از او محافظت کنیم. فاتی باید خود را به درستی آماده کند تا یکی از بهترین ها باشد. شما می توانید ببینید که او کیفیت لازم برای حضور در کنار ما را دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد

آفتاب‌‌نیوز :

با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می‌تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال همه را شگفت‌زده کرد: دوست داشتم برای رئال مادرید بازی کنم!
  • رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها
  • حضور متفاوت زنان پلیس در مراسم رژه ارتش | تصاویر
  • طعنه زلنسکی به آمریکا درباره عدم حمایت مشابه از تل‌آویو و کی‌یف